Jeg blir vanvittig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.257 visninger
21 svar
0 synes godt om
21. juli 2010

Anonym trådstarter

det kan da ikke være rigtigt at et lille barn på 2 måneder kun skal sove 2 timer på en hel dag... Altså sammenlagt ca. 7-8 timer på et helt døgn... Vel?

Jeg er helt smadret og ødelagt. Tænker om det måske er fordi hun ikke er mæt nok siden hun vågner hele tiden. Hun powernapper hele dagen max 20 min af gangen og det er bare så anstrengende for mig.

Har hørt om nogen der begynder at give dem tynd vælling i sutteflasken for at slukke sulten og give ro i maven. Nogen der har prøvet det herinde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

Snefnug1984

Måske hun er inde i det 8 ugers tigerspring?

Anmeld

21. juli 2010

XXSS

Det virker ret hårdt. Hvis det skykdes at du måske producerer for lid mælk. Så ville jeg først og fremmest prøve med NAN (mme) før vælling. Vælling prøvede vi først at give da hun var omkring 4 mdr.

Prøv mme først og så giv en flaske og se om hun vil tage det, hvis hun sluger det i sig så er hun helt sikkert sulten.

Anmeld

21. juli 2010

Valle81

Hejsa:0)

Jeg ville også forsøge at supplere med erstatning - det kan jo være hun er sulten:0)

Mht mme kan jeg virkelig stærkt anbefale Hipp økologisk mme:0)

Anmeld

21. juli 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg vil som de andre sige; MME før vælling. Vælling er alt for hårdt for maven når hun ikke er ældre.

Anmeld

21. juli 2010

Anonym trådstarter

Hun har været sådan i 6 uger nu og hun får MME. Alt hun kan drikke, men vågner stadig op efter 20 min og virker sulten og jo stadig træt.

Det er en ond cirkel. Fordi, når hun så vågner efter så kort tid er hun for træt til at spise. Og så kan hun falde hen igen og vågne kort efter og er sulten igen.

Jeg magter det bare ikke

Anmeld

21. juli 2010

bagger26

Har du overvejet om det kan være noget med nakken/ryggen.. Lyder meget som min datter, sov max 15-20 min af gangen og vågnede bart og var ked af det. Gik til kiropraktor med hende, og det blev bedre efter første gang, var afsted ialt 3 gang og så var det helt væk..

Men syntes at du skal snakke med din sunhedsplejerske inden du begynder at give vælling, kan være hun har nogle andre råd..

Anmeld

21. juli 2010

klmf

Jeg har ikke lige noget godt råd desværre, men jeg synes heller ikke at vælling skal gives til et 2-mdr's abrn uden et go fra sp eller læge (ikke at jeg ikke kan følge dig, sådan var min bobse også den første tid - det er sååååååååååå hårdt.....). Vores løste sig selv, for vi begyndte at supplere op med erstatning, men det kan du jo ligesom ikke bruge til noget.

Øv, har ikke lige noget bedre andet end at vi også har god erfaring med kioropraktor - og så forresten sukkervand, når han skreg rigtig meget og havde ondt i maven. Så blev han helt rolig

Anmeld

21. juli 2010

Anonym trådstarter

Kunne godt være jeg skulle prøve det med en kiropraktor, det er snart det eneste jeg ikke har prøvet. Har prøvet sukkervand. Men syns ikke det virker som om hun har ondt i maven nemlig.

HUN SOVER BARE IKKE. og jeg er ved at gå ud af mit gode skind.

Tuder bare fordi mit overskud er ligmed nul til at passe hende!

Anmeld

21. juli 2010

Svei

Kan det være varmen eller at hun sætter produktionen op...giv det et par uger og se om det ikke retter sig....lej evt en vægt så kan du veje før og efter amning så du kan se hun får mad.

Min den yngste han sov meget meget lidt da han var spæd...måske maks en time om dagen og ikke meget om natten, sådan var han og det var hårdt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.