Erfaring med skyggestreg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2010

Lou

Alexis skriver:

HVAD FANDEN SKER DER!!!!! Nu har jeg fandme ud af den blå luft fået min mens.

Fuck noget lort altså. Gider fandme ik mere. For 3 timer siden kunne jeg intet mærke, så testede jeg og der kom en lille streg. Så kom der smerter og nu bløder jeg fandme også...

ØV altsåhader det cirkus

Øv hvor er jeg ked af at læs det der søde... jeg var så sikker på at det endelig var din tur...  jeg er virkelig ked af det på dine vegne. Stor stor trøste kram!! Kan godt forstå  at du er SUR og ikke orker mere.. håber du kan finde styrken og kræfterne indeni til at kæmpe videre...!! Knus Lou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

Ann.

Øv altså Det er ikke sjovt!

Men må altså lige hører hvad det er for nogle fejl Valmed laver?? Jeg har nemlig brugt Valmed og det er jo som sagt meget tidligt jeg har testet - kan den godt snyde??

Anmeld

21. juli 2010

Kløver

Alexis skriver:

Nogen som har prøvet dette?

Testede i dag, og der kom en svage skyggestreg frem inden for et minut... Men ved ikke om det bare er den samme fejl som Valmed laver? Testede med Matas...

Den kom med det samme, og kan ses i alle vinkler + plus ses/anes i strakt arm. Den er dog meget smal, og har ikke så meget farve... Farven at svær at definere!!

Nogen der har prøvet noget lignende??

Kan kun anbefale at du tager et billede og lægger ind, men krydser for den er der

Anmeld

21. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

TrineLærke skriver:

Øv altså Det er ikke sjovt!

Men må altså lige hører hvad det er for nogle fejl Valmed laver?? Jeg har nemlig brugt Valmed og det er jo som sagt meget tidligt jeg har testet - kan den godt snyde??

Der er bare nogen der har oplevet samme slags skyggestreger som jeg. Men har jo set et billede af din test, og det er bestemt ikke nogen skyggestreg

Så du skal helt sikkert være MOAR igen

Anmeld

21. juli 2010

Maja84 skriver:

Kan kun anbefale at du tager et billede og lægger ind, men krydser for den er der

Det underligste skete, jeg har fået min mens her 3 timer efter. Havde ingen symptomer på det var på vej, men så kom det pludselig. Føler mig så dum altså... Men der var en skyggestreg, det var der altså...

Men det vel op på hesten igen og så prøve næste måned...

Anmeld

21. juli 2010

Kløver

Alexis skriver:

Det underligste skete, jeg har fået min mens her 3 timer efter. Havde ingen symptomer på det var på vej, men så kom det pludselig. Føler mig så dum altså... Men der var en skyggestreg, det var der altså...

Men det vel op på hesten igen og så prøve næste måned...

Har desværre selv oplevet det samme, at der kom en svag streg, og dagen efter kom mens, oplevede det 2 gange, men efter snak med lægen, mente lægen i mit tilfælde at ejg nok havde været gravid, men det ikke var nået at blive til noget.

Men krydser fingre for at det lykkedes næste gang

Anmeld

21. juli 2010

NoName

Alexis skriver:

Nogen som har prøvet dette?

Testede i dag, og der kom en svage skyggestreg frem inden for et minut... Men ved ikke om det bare er den samme fejl som Valmed laver? Testede med Matas...

Den kom med det samme, og kan ses i alle vinkler + plus ses/anes i strakt arm. Den er dog meget smal, og har ikke så meget farve... Farven at svær at definere!!

Nogen der har prøvet noget lignende??

OMG.... jeg håber den er der, jeg kan desværre ikke tyde billedet... men krydser alt hvad jeg kan for at den er der...

køb en på apoteket og test imorgen tidlig...

Anmeld

21. juli 2010

smokin

Alexis skriver:

Ved ik om det er bedre... Har opgivet at tage flere billeder.

Det er nok bare falsk alarm, for har mange smerter nu, men tak for de mange krydsede fingre. Tager bare ravanche i næste måned hvis det er....

kan ikke se den

Anmeld

21. juli 2010

Zette skriver:

kan ikke se den

Nej den var også svær at få taget billede af. Men det er også lige meget nu, for min mens er kommet....

Anmeld

21. juli 2010

smokin

Alexis skriver:

Nej den var også svær at få taget billede af. Men det er også lige meget nu, for min mens er kommet....

Sådan noget pis!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.