Erfaring med skyggestreg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ved ik om det er bedre... Har opgivet at tage flere billeder.

Det er nok bare falsk alarm, for har mange smerter nu, men tak for de mange krydsede fingre. Tager bare ravanche i næste måned hvis det er....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

Svei

Jeg kan godt se den... så mon ikke der er et befrugtet æg, men tag en igen i morgen tidlig, så er den sikkert mere tydelig...et forsinket tillykke fra mig til dig...

Anmeld

21. juli 2010

Koen.

hvis jeg vipper skærmen lidt, kan jeg godt se den men meget svagt, kræver snuden er helt henne i skærmen, håber den er der

Anmeld

21. juli 2010

Maria.

Jeg kan ane den! hvor spændende søde! Så kan det være du har en bebs i maven til baby.dk-mødet.. jeg krydser fingrer! Har du brugt morgen urin? HUSK og opdatere!

Anmeld

21. juli 2010

HVAD FANDEN SKER DER!!!!! Nu har jeg fandme ud af den blå luft fået min mens.

Fuck noget lort altså. Gider fandme ik mere. For 3 timer siden kunne jeg intet mærke, så testede jeg og der kom en lille streg. Så kom der smerter og nu bløder jeg fandme også...

ØV altsåhader det cirkus

Anmeld

21. juli 2010

Svei

Alexis skriver:

Fuck noget lort altså. Gider fandme ik mere. For 3 timer siden kunne jeg intet mærke, så testede jeg og der kom en lille streg. Så kom der smerter og nu bløder jeg fandme også...

ØV altsåhader det cirkus

Åh din stakkel...men det tyder jo på et æg der var befrugtet og halvdelen af alle befrugtede æg bliver ikke til noget, ikke at det skal eller kan trøste dig, men det viser jo du kan blive gravid...og øv pis og lort altså..

Anmeld

21. juli 2010

Eva. skriver:

Åh din stakkel...men det tyder jo på et æg der var befrugtet og halvdelen af alle befrugtede æg bliver ikke til noget, ikke at det skal eller kan trøste dig, men det viser jo du kan blive gravid...og øv pis og lort altså..

Ja jeg er fandme gal på storken, hun må gerne komme forbi og få et ordentlig los i røven når hun ikke engang har en baby med.

Suk jeg er bare SÅ slukket lige nu....

Anmeld

21. juli 2010

Maria.

Alexis skriver:

ØV altsåhader det cirkus

Øv søde! Du får lige et stort *KRAM*

Anmeld

21. juli 2010

CamillaValby

Alexis skriver:

Ja jeg er fandme gal på storken, hun må gerne komme forbi og få et ordentlig los i røven når hun ikke engang har en baby med.

Suk jeg er bare SÅ slukket lige nu....

åhh søde. Kender det der al al al for godt.

Prøv evt. at tage en i morgen tidligt også måske en i weekenden.

Husk på at nogle er gravide trods mens. Prøv at ligge mærke til om den er præcis som den plejer. Ikke for at sætte kriller i hovedet på dig, men man kan aldrig vide. Da jeg var gravid for mange år siden, fik jeg min mens. 1 gang før jeg opdagede det.

om ikke andet for at den er der næste gang.

Anmeld

21. juli 2010

ønskebørn74

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.