Et lille brokke indlæg :-D Søger lidt held - Send gerne til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2010

Becks

lotchen aka Charlotte skriver:

Hej

Det foregår nok ambulant, dvs, du ikke skal indlægges. Så får du måske lagt en i.v. adgang (en nål ned i venen, ligesom ved ve-drop fx), hvor de kan give dig lidt af det du skal testes for. Så bliver du observeret og de står klar med adrenalin i tilfælde af du reagerer voldsomt.

Hilsen nursen

1000 tak for svar..

Havde frygtet lidt det foregik med nåle :-( ØV er pisse bange for nåle haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

klmf

Tutter skriver:

1000 tak for svar..

Havde frygtet lidt det foregik med nåle :-( ØV er pisse bange for nåle haha

Det er jeg også!! I hvert fald når de peger i min retning, det gør ikke noget når det er mig, der skal stikke, he he... Du kan bede om at få lagt emla-creme på, det bedøver det sted, hvor de stikker

Anmeld

21. juli 2010

Becks

Det er jeg også!! I hvert fald når de peger i min retning, det gør ikke noget når det er mig, der skal stikke, he he... Du kan bede om at få lagt emla-creme på, det bedøver det sted, hvor de stikker

Det er ikke fordi det gør ondt når de stikker.. Havde en uheldig oplevelse da jeg skulle have 12 års vaccinen, hun stak 7 (syv) gange, før den ramte rigtigt.. Glad for det ikke var en blodprøve, for hun havde da aldrig fundet en åre og stikke i.. Men efter dengang har jeg været hunderæd for nåle, og besvimer nogen gange..

Anmeld

21. juli 2010

klmf

Tutter skriver:

Det er ikke fordi det gør ondt når de stikker.. Havde en uheldig oplevelse da jeg skulle have 12 års vaccinen, hun stak 7 (syv) gange, før den ramte rigtigt.. Glad for det ikke var en blodprøve, for hun havde da aldrig fundet en åre og stikke i.. Men efter dengang har jeg været hunderæd for nåle, og besvimer nogen gange..

Det var garanteret en læge, de kan ikke finde ud af at stikke medmindre de er fra anæstesien Ej, det var da også en lidt voldsom omgang... 7 gange, føj da... Det kan da også få selv den bedste til at stå af 

Anmeld

21. juli 2010

Becks

Det var garanteret en læge, de kan ikke finde ud af at stikke medmindre de er fra anæstesien Ej, det var da også en lidt voldsom omgang... 7 gange, føj da... Det kan da også få selv den bedste til at stå af 

Det sygeplejersken hehe.. Men hun er der ikke mere, heldigvis for det hihi

Anmeld

21. juli 2010

klmf

Tutter skriver:

Det sygeplejersken hehe.. Men hun er der ikke mere, heldigvis for det hihi

Argh damn! Nå, kan ikke altid være heldig at drille lægerne lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.