hvor meget kan man tage nyfødte med ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.160 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. juli 2010

Liljesilas

Hvor lang tid er i højest ude med jeres nyfødte? Jeg tænker på hvis i besøger nogen, eller noget i den stil. Min søn er 3 uger, og jeg spekulere på om de små kan blive lidt stresset af at være ude?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

line melias mor

vores datter var med ude fra hun var ca 2 uger. vi tog ud og spise og ind til byen. vi var hjemmefra 2-3 timer ad gangen og for det meste sov hun jo bare.

Anmeld

20. juli 2010

Stepmom87

Min datter var med alle steder henne, og i flere timer.. Indtil hun blev 4 måneder kunne hun faktisk ikke sove uden støj. Jo mere støj der var, jo bedre sov hun faktisk..

Det er op til dig at dømme om din søn kan holde til at være omgivet af mennesker hele tiden, du kan jo mærke om han bliver stresset eller ej, ikke os andre..

Anmeld

20. juli 2010

Tullebobs

Jeg tror, at det er meget forskelligt fra barn til barn. Nogle børn "tåler" meget - andre mindre. Så tag da endelig lillen med ud - og tag barnevognen med, så han kan putte i vante omgivelser, når der er brug for det

Anmeld

20. juli 2010

Svenne

Min lille søn var med til konfirmation 10 dage gammel, sølvbryllup 13 dage gammel, 65års-fødselsdag 3 uger gammel - han sov fra det hele, og jeg er sikker på, han overhovedet ikke mærkede, at vi var hjemmefra.. Ikke på et eneste tidspunkt brokkede han sig.. Så han har hvertfald ikke fået stress af at være med hjemmefra. Når de er så små sover de jo alligevel altid i liften, om de er hjemme eller ej, om det er om dagen eller ej.
Nu hvor han er næsten 3 mdr. og sover i tremmesengen tager vi altid hjem om aftenen, når det er "sengetid", for der kan vi jo ikke lige putte ham et andet sted.. (som vi ku i liften)

Anmeld

20. juli 2010

Liljesilas

Ok tak for de gode råd. Jeg har haft ham med ind til byen i nogle timer og med ud til venner. Jeg føler ikke han får stress eller noget, men så sagde en veninde at de kunne få det, og derfor ville jeg lige spørge jer. For jeg har ikke selv tænkt over det, og tænker at det kun er godt for ham at komme lidt ud, så han også kan vende sig til lidt støj og andre mennesker.

Anmeld

21. juli 2010

Tulle28

mayapigen skriver:

Hvor lang tid er i højest ude med jeres nyfødte? Jeg tænker på hvis i besøger nogen, eller noget i den stil. Min søn er 3 uger, og jeg spekulere på om de små kan blive lidt stresset af at være ude?

Jeg har altid slæbt vores datter med rundt, men jeg kunne godt mærke det på hende hvis vi havde været et sted med meget støj, mange mennesker osv. når vi kom hjem om eftermiddagen og aftenen, også selvom hun havde sovet hele dagen. Men det er jo forskelligt fra barn til barn - du må prøve dig lidt frem

Knus Tulle

Anmeld

21. juli 2010

Mor-til-asta-09

Vi har aldrig holdt os hjemme, heller ikke da Asta kom til verden.

Hun kom da bare med, og for det meste så sov hun jo... Da asta var 3 dage, var vi til open by night i vores by, der sov hun også bare..

Anmeld

21. juli 2010

Sjl-msl-Mkl

han skal nok fortælle dig eller far hvis det bliver for meget for ham.

Da min datter var lille, var jeg ude hver dag. I stor centre, i zoo osv. Min malou sov altid fra det hvis det blev for meget. Hun var ikke så meget for og være hos folk, men de måtte godt nusse hende hvis hun sad hos mig, mine søstre, sin morfar eller lign. 

Anmeld

21. juli 2010

Margorie

Da Silke var ny var det ikke altid lige sjovt at have hende med ude- men det var mere fordi folk(læs familien) altid skulle vække hende hvilket altså godt kan gøre en træt pige godt stresset/ked af det og utilfreds.. Ellers så sover de jo fra det meste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.