Er simpelthen stjernetosset!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2010

NoName

EmilyKb skriver:

Klik her for at rette dette indlæg

Kære flotte gravide mennesker
Jeg ved ikke helt hvor jeg skal få det fra, men jeg søger en som er gravid som vil hjælpe mig til min opgave på film og mediehøjskolen. Det eneste jeg skal bruge, er en positiv gravidtetstest, så laver jeg selv den negative. Jeg håber meget at der er nogle sød piger som vil hjælpe mig, da der desværre ikke er nogen i mit netværk som venter sig.

Det skal være i Københavns området.

Venlig hilsen

Emilie

Hvor passer dit indlæg lige ind i denne tråd?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

otlitrom

noname skriver:

Hvor passer dit indlæg lige ind i denne tråd?????

Den ligger i mange tråde efterhåden..... Burde være en tråd for sig selv...

TS: Det er da også mega surt og virkelig ikke god service... I har jo alle taget fri og brugt tid/penge på transport. Bare ikke godt nok!! Kræv pengene tilbage!

Anmeld

20. juli 2010

Lillefe

kitty skriver:

Den ligger i mange tråde efterhåden..... Burde være en tråd for sig selv...

TS: Det er da også mega surt og virkelig ikke god service... I har jo alle taget fri og brugt tid/penge på transport. Bare ikke godt nok!! Kræv pengene tilbage!

Heldigvis har jeg ikke betalt dem! men jeg forventer i hvert fald mere end 400 i rabat det er jo slet ikke godt nok.. dog mener han ikke han kan tilbyde andet..

Anmeld

20. juli 2010

Skouboe

Find et andet sted at blive scannet - jeg ville ikke finde mig i den behandlng.

Jeg blev scannet her med Freja: http://www.ultralydklinikken.dk/

Super service og de scanner også om aftenen.

Anmeld

20. juli 2010

Lillefe

Skouboe skriver:

Find et andet sted at blive scannet - jeg ville ikke finde mig i den behandlng.

Jeg blev scannet her med Freja: http://www.ultralydklinikken.dk/

Super service og de scanner også om aftenen.

ja jeg ved godt det lyder lidt åndsvagt.. men ved slet ikke om jeg har lyst til det overhovedet nu..

Anmeld

20. juli 2010

Skouboe

Perl skriver:

ja jeg ved godt det lyder lidt åndsvagt.. men ved slet ikke om jeg har lyst til det overhovedet nu..

Det kan jeg sagtens følge dig i - man bliver så sur og skuffet og børnefornærmet.

Inden du vælger scanningen helt fra, så tænk på hvem du "straffer". Klinikken er ligeglad - er du?

Anmeld

20. juli 2010

Lillefe

Skouboe skriver:

Det kan jeg sagtens følge dig i - man bliver så sur og skuffet og børnefornærmet.

Inden du vælger scanningen helt fra, så tænk på hvem du "straffer". Klinikken er ligeglad - er du?

Ja jeg ved godt hvad du mener, men jeg er ikke sikker på lyst til at bruge pengene på det nu....så hellere på noget andet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.