Er simpelthen stjernetosset!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. juli 2010

Lillefe

Så havde jeg tid i dag til 3D skanning på skanings klinikken kl 10:40. Min mor har taget fri fra arbejde og min kæreste. plus min søster har sat sin dag af til at komme med og kørt med min mor helt fra sorø! ud over det havde jeg selv en halv fridag. Så kommer jeg ind og så siger de jeg har tid næste tirsdag kl. 9!!!!!!!??????? det har jeg bare aldrig sagt ja til! min kollega har ferie næste uge og ugen efter.. så hvorfor i alverden ville jeg sige ja til det! ud over dette har jeg punket min kæreste at han nu skulle tage fri. og sidst men ikke mindst så havde jeg en mail hvor deres chef har bekræftet min tid i mailen!.. jeg sagde til dem den tid kunne de selv beholde og højlydt sagde jeg at jeg havde da andet jeg kunne bruge de 1100,- på

Nøj jeg er sur!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

mor_sabina

Øv hvor er det surt at spilde sin tid på at gå forgæves. Håber i kan komme til at se den lille meget snart

Anmeld

20. juli 2010

Lillefe

mor_sabina skriver:

Øv hvor er det surt at spilde sin tid på at gå forgæves. Håber i kan komme til at se den lille meget snart

Ja har lige fået en mail om at de desværre har rykket min tid!!!!! uden at sige det til mig!... hva.. f sker der...

Anmeld

20. juli 2010

mor_sabina

Perl skriver:

Ja har lige fået en mail om at de desværre har rykket min tid!!!!! uden at sige det til mig!... hva.. f sker der...

Det synes jeg slet ikke lyder ok, det må man ringe om i det mindste, som du siger har i jo taget fri osv.

Man kan da heller ikke være sikker på folk tjekker mail, synes det mindste de kunne gøre var at ringe.

Du må have pengene igen og finde et andet sted. Har gode erfaringer med Gaia graviditetsklinik i Hobro

Anmeld

20. juli 2010

mor_sabina

Perl skriver:

Okay det er måske lige rigeligt at gøre ud af det, at tage til JYlland

Men der må da være et sted i kbh?

Anmeld

20. juli 2010

Lillefe

mor_sabina skriver:

Okay det er måske lige rigeligt at gøre ud af det, at tage til JYlland

Men der må da være et sted i kbh?

Jylland??? det er i hvidovre hehe der er to steder...

Anmeld

20. juli 2010

mor_sabina

Perl skriver:

Jylland??? det er i hvidovre hehe der er to steder...

Nej det var en rettelse til mit første indlæg

Men håber i får lillen at se inden længe:9

Held og lykke.

Anmeld

20. juli 2010

Mira0911

Jeg var blevet ligeså tosset selv... De kunne da ringe i stedet for, man sidder jo ikke og tjekker mail hvert minut...

Det er meget nemmere at tage tlf og ringe....

Forstår udmærket du er sur....

til dig...

Anmeld

20. juli 2010

EmilyKb

Klik her for at rette dette indlæg

Kære flotte gravide mennesker
Jeg ved ikke helt hvor jeg skal få det fra, men jeg søger en som er gravid som vil hjælpe mig til min opgave på film og mediehøjskolen. Det eneste jeg skal bruge, er en positiv gravidtetstest, så laver jeg selv den negative. Jeg håber meget at der er nogle sød piger som vil hjælpe mig, da der desværre ikke er nogen i mit netværk som venter sig.

Det skal være i Københavns området.

Venlig hilsen

Emilie

Anmeld

20. juli 2010

Lillefe

MoarJ skriver:

Jeg var blevet ligeså tosset selv... De kunne da ringe i stedet for, man sidder jo ikke og tjekker mail hvert minut...

Det er meget nemmere at tage tlf og ringe....

Forstår udmærket du er sur....

til dig...

tak for krammet...problemet er at de aldrig har ringet eller sendt en mail men bare lavet tiden om! og det er først når jeg brokker mig jeg får jeg den forklaring om at de har lavet en fejl! what! og de kan give mig 400,- i rabat!! 400,-!! min mor er kørt fra sorø til Hvidovre!!!! og tager fri fra arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.