Babys størrelse nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2010

EmilyKb

Kære flotte gravide mennesker
Jeg ved ikke helt hvor jeg skal få det fra, men jeg søger en som er gravid som vil hjælpe mig til min opgave på film og mediehøjskolen. Det eneste jeg skal bruge, er en positiv gravidtetstest, så laver jeg selv den negative. Jeg håber meget at der er nogle sød piger som vil hjælpe mig, da der desværre ikke er nogen i mit netværk som venter sig.

Det skal være i Københavns området.

Venlig hilsen

Emilie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

EmilyKb

Kære flotte gravide mennesker
Jeg ved ikke helt hvor jeg skal få det fra, men jeg søger en som er gravid som vil hjælpe mig til min opgave på film og mediehøjskolen. Det eneste jeg skal bruge, er en positiv gravidtetstest, så laver jeg selv den negative. Jeg håber meget at der er nogle sød piger som vil hjælpe mig, da der desværre ikke er nogen i mit netværk som venter sig.

Det skal være i Københavns området.

Venlig hilsen

Emilie

Anmeld

20. juli 2010

Dansker I Holland

Tjuhl skriver:

det er også bare den bedste lyd i verden

Det er vi helt enige om

Anmeld

20. juli 2010

XXSS

NR3ønskebarn skriver:

Hejsa piger. Der er en ting som irriterer mig GRÆNSELØST... Det er at når man går ind og kigger på de forskellige steder om hvor stor baby er nu, så viser de alle forskellige længder og vægte... Hvad kan man regne med ? Jeg vil meget gerne vide det, da jeg kan mærke hele maven rykker sigog maveskindet bevæger sig når baby sparker...

Sussie 23+1

Du kan jo også se det herinde, der hvor der står hvilken uge du er i, derunder står der jo også noget om vægt osv.

Men ja der er forskel på siderne der findes, så forhold dig til en side. Jordmødrene kan jo også være uenige.

Anmeld

20. juli 2010

Dansker I Holland

Tanja78 skriver:

Du kan jo også se det herinde, der hvor der står hvilken uge du er i, derunder står der jo også noget om vægt osv.

Men ja der er forskel på siderne der findes, så forhold dig til en side. Jordmødrene kan jo også være uenige.

Hehe ja det er rigtigt Så du synes jeg bare skal regne med den som står herinde på baby.dk ? Det er den jeg helst vil regne med hihi...

Anmeld

20. juli 2010

XXSS

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ja det er rigtigt Så du synes jeg bare skal regne med den som står herinde på baby.dk ? Det er den jeg helst vil regne med hihi...

Det gjorde jeg og holdte det op imod det jordmødrene vurderede  gad ikke at surfer alle siderne igennem hehe! Man bliver skør af det - for det er jo kun gennemsnitstal... Sålænge baby ikke ligger for meget under kurven - så er det jo kun positivit

Anmeld

20. juli 2010

Dansker I Holland

Tanja78 skriver:

Det gjorde jeg og holdte det op imod det jordmødrene vurderede  gad ikke at surfer alle siderne igennem hehe! Man bliver skør af det - for det er jo kun gennemsnitstal... Sålænge baby ikke ligger for meget under kurven - så er det jo kun positivit

Ja det gør man Jamen så regner jeg med at min baby på nuværende tidspunkt er 30 langt hihi Men den er i hvert fald sund og rask og det glæder mig mere end noget andet i verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.