Babys størrelse nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.215 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. juli 2010

Dansker I Holland

Hejsa piger. Der er en ting som irriterer mig GRÆNSELØST... Det er at når man går ind og kigger på de forskellige steder om hvor stor baby er nu, så viser de alle forskellige længder og vægte... Hvad kan man regne med ? Jeg vil meget gerne vide det, da jeg kan mærke hele maven rykker sigog maveskindet bevæger sig når baby sparker...

Sussie 23+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

Svei

Så skal du jo skannes for at vide præcis hvor stort dit barn er... børn der fødes til tiden kan jo have mange cm og kilos forskel, så du kan vel kun få et cirka gæt ud fra tabeller..

Anmeld

20. juli 2010

Dansker I Holland

Eva. skriver:

Så skal du jo skannes for at vide præcis hvor stort dit barn er... børn der fødes til tiden kan jo have mange cm og kilos forskel, så du kan vel kun få et cirka gæt ud fra tabeller..

Hehe ja men jeg synes bare det er så spændende at vide hihi.. Men man kan da ikke bare blive scannet for at få vægten og størrelsen af vide kan man ? Og uden at det koster noget.. Og hvornår begynder jordemoderen at kunne mærke hvor stor baby er ?

Anmeld

20. juli 2010

LilyMarleen

De forskellige sider skønner jo bare barnets vægt og størrelse, hvis du virkelig gerne vil vide det, så tror jeg det bliver nødvendigt for dig at betale dig fra det, ved en scanning.. ( De sider jeg selv har brugt, der ligger de heller ikke mile vidt fra hinaden, de skøn de gør&nbsp

Anmeld

20. juli 2010

Lunae

Grunden til at tabellerne viser så forskellige resultater, skyldes at nogle mål er fra hoved til hale, mens andre mål er fra hoved til fod! Målet hos din læge er hoved til hale! På baby.dk er det vidst fra hoved til fod!

Anmeld

20. juli 2010

Svei

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ja men jeg synes bare det er så spændende at vide hihi.. Men man kan da ikke bare blive scannet for at få vægten og størrelsen af vide kan man ? Og uden at det koster noget.. Og hvornår begynder jordemoderen at kunne mærke hvor stor baby er ?

Nej, heldigvis ikke, så kunne de jo ikke lave andet...

Anmeld

20. juli 2010

Dansker I Holland

Eva. skriver:

Nej, heldigvis ikke, så kunne de jo ikke lave andet...

Hehe ja ok I har jo ret alle sammen Smiler... Men er der nogen som ved hvornår jordemoderen skønner barnet første gang ? Bare nysgerrig smiler...

Anmeld

20. juli 2010

oo

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ja ok I har jo ret alle sammen Smiler... Men er der nogen som ved hvornår jordemoderen skønner barnet første gang ? Bare nysgerrig smiler...

der er ikke blevet skønnet vægt hos mig endnu og jeg er 28+0 imorgen

Anmeld

20. juli 2010

Dansker I Holland

Tjuhl skriver:

der er ikke blevet skønnet vægt hos mig endnu og jeg er 28+0 imorgen

Ok Så spørger jeg min jordemoder imorgen hihi... Skal til jordemoder imorgen og høre babys hjerte Glæder mig så meget

Anmeld

20. juli 2010

oo

NR3ønskebarn skriver:

Ok Så spørger jeg min jordemoder imorgen hihi... Skal til jordemoder imorgen og høre babys hjerte Glæder mig så meget

det er også bare den bedste lyd i verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.