Vægt af baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2010

Ranarupta

Stepmom87 skriver:

Hold da op.. Er du sikker på at de ikke har regnet forkert mht. terminen?

Hehe ja, rimeligt sikker

Jeg havde graviditetssukkersyge, der blev opdaget en uge før fødslen og dét gør, at barnet bliver ret stort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

Stepmom87

Ranarupta skriver:

Hehe ja, rimeligt sikker

Jeg havde graviditetssukkersyge, der blev opdaget en uge før fødslen og dét gør, at barnet bliver ret stort.

Nårh okay

Anmeld

20. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

Thildesmor skriver:

Jo man siger hvis godt nok at der er forskel på drenge og piger..

Hov ja hun er faktisk flaskebarn, måske det også har noget at sige, du siger noget der..  hun startede med bryst, men har fået flaske siden hun var 6 uger..

Jeg tror jeg vil hjem og forhøre min mor om hvor stor jeg var da jeg var lille, måske der også er en sammenhæng. Men vigtigst af alt så har hun det helt fantastisk og det er jo det vigtigste

Ja det er alfa og omega. Bare trives og er raske, så er det lige meget om det er basse prinsesser/prinser eller slanke prinsesser/ prinser...

De 2 andre drenge fra '08 var begge flaskebørn og sikke nogle små tykke drenge de var. Den ene var vist 14 kg og 79 ved 1 år og den anden 12 kg og 74 cm.

Min svigerinde (rubens storesøster) fik en pige i maj 09. Hun var amme barn, men havde også en kamp vægt på 11 kg og 78 cm ved 1 år. Så der passer det med amme og flaskebørn ikke helt.

Selvom hendes mor påstår at hendes pige og frederic vejer det samme. De er nsæten lige høje i overkrop, men hun kunne ikke nå bunden i trækvogn.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juli 2010

Thildesmor

Mor til Frederic skriver:

Ja det er alfa og omega. Bare trives og er raske, så er det lige meget om det er basse prinsesser/prinser eller slanke prinsesser/ prinser...

De 2 andre drenge fra '08 var begge flaskebørn og sikke nogle små tykke drenge de var. Den ene var vist 14 kg og 79 ved 1 år og den anden 12 kg og 74 cm.

Min svigerinde (rubens storesøster) fik en pige i maj 09. Hun var amme barn, men havde også en kamp vægt på 11 kg og 78 cm ved 1 år. Så der passer det med amme og flaskebørn ikke helt.

Selvom hendes mor påstår at hendes pige og frederic vejer det samme. De er nsæten lige høje i overkrop, men hun kunne ikke nå bunden i trækvogn.

hihi åhh hvor er det altså bare et dejligt billede

Anmeld

20. juli 2010

B&J

min dreng vejde 2810g 48høj da han kom til 9dage for tidligt...

nu 4mdr vejer han 6300g 63høj det er ca en månede siden og vi skal veje ham i morgen spænde

Anmeld

20. juli 2010

Svei

Thildesmor skriver:

Hold da op alle de spørgsmål idag.

Nå men hva vejer jeres børn? var til SP for en uge siden, og hun viste mig sådan en vægtkurve, hvor den miderste streg var "normal", stregen under var lidt mindre end normal (men stadig "normal") og så stregen ovenover var lidt mere end normal (men også stadig normal)  Lidt svært at forklere på andre måder, men håber i fangede den

Nå men det korte af det lange er at Thilde ligger lige over den øverste streg, og det kom bare bag på mig, for så stor synes jeg da heller ikke hun er, men folk siger godt nok hun ikke ligner en på 2 måneder

Da hun belv født vejede hun 3640 gram og var 50 cm

Nu er hun 62 cm og vejer 6100 gram

Hva vejer jeres guldklumpe?

Min bassesøn, bare for at skrive en stor dreng, han vejede 7,3kg da han var 2 mdr og det er endda ud fra at han blev taget 2 uger for tidligt, så reelt vejede han det som 1½ md. gammel.. de to andre af mjine vejede begge 6,2 kg da de var to mdr. den ene var født 2 uger over tid og den anden to uger før ti, men de landede på samme vægt.

Jeg vil så også sige at ham der var størt stadig er stor...han er 7 år, 140cm og vejer 38kg og bruger 39 i sko....

Anmeld

20. juli 2010

dorthemus

Min Runa vejede 3485 g og var 50 cm da hun blev født. Nu otte uger senere vejer hun ca. 5800 g og er 56 cm...jeg skriver ca. for sidst hun blev målt var for uge siden.

Hun har taget godt på og har tillagt sig en gedigen dobbelthage 

Anmeld

20. juli 2010

Thildesmor

dorthemus skriver:

Min Runa vejede 3485 g og var 50 cm da hun blev født. Nu otte uger senere vejer hun ca. 5800 g og er 56 cm...jeg skriver ca. for sidst hun blev målt var for uge siden.

Hun har taget godt på og har tillagt sig en gedigen dobbelthage 

åhh hun er dejlig  hehe jaa tør godt at sige at Thilde har nu fået tribbelhage

Anmeld

20. juli 2010

Thildesmor

ja og så lige et par billeder af prinsessen skal der da også til

Anmeld

20. juli 2010

dorthemus

Thildesmor skriver:

åhh hun er dejlig  hehe jaa tør godt at sige at Thilde har nu fået tribbelhage

Tak  Ja jeg fornemmer også, at der er gods i din datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.