mullesmith2 skriver:
Hehe jeg har haft lånt bogen på biblioteket den er god ja.
Men jeg er nok i den svært overvægtige gruppe da jeg før graviditet vejde omkring 104-7 kg og nu 117kg og er kun 166cm høj. så jeg er jo en lille tyksak kan man godt sige, men jeg håber bare sådan på at jeg kan få amningen op at køre så det kan give mig lidt hjælp til at smide kiloene igen
Og meget gerne endnu flere kilo end jeg har taget på. Har ihvertfald lovet mig selv at skal vi have flere børn skal jeg først være under de 80kg ellers er det simpelthen for hårdt.
Ja, det bliver for hårdt med for mange kilo, når man er gravid - specielt med tvillinger.
Bogens forfatter tog 20 kilo på, og de sidste røg, da hun malkede ud. Er det ikke det vi altid har drømt om: Sætte en maskine på kroppen som så suger kiloerne ud.. hahhaha 
Jeg vejede 85 kilo og er 181 cm, så jeg er ikke tyk-tyk, men liiige i overkanten, og har nu i 34. uge taget 10 kilo på. Jeg har en meget naiv forestilling om, at jeg bliver total lex slank smuk tvillingemor med stramme jeans og masser af overskud - bygget på den ubetingede kærlighed til mine børn. Kan du lige se det for dig? 
Anmeld