har taget 13kg på allerede :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2010

mullesmith2

Tina2 skriver:

Ja jeg har også døjet med bækkenet og denne gang har jeg virkelig gået op i at spise sundt så jeg ikke tog for meget på, men som du kan se er der ikkeden helt store forskel... Nogle tager bare mere på end andre... Selvfølgelig skal du holde øje med vægten, for det kan også være tegn på fx svangerskabsforgiftning, men så tror jeg nok du også får det skidt, har ikke prøvet det....

Men vil bare sige at jeg ikke synes det lyder så vildt :-)

Okay jamen det er jo også naturligt nok man tager på egentlig, bliver bare så forbavset når man stiger op på vægten. Men jeg har det fremragende på trods af bækkenløsning og vildt meget vand i kroppen  Jge håber bare jeg kan holde mig under 20kg så er jeg glad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

Tina2

mullesmith2 skriver:

Okay jamen det er jo også naturligt nok man tager på egentlig, bliver bare så forbavset når man stiger op på vægten. Men jeg har det fremragende på trods af bækkenløsning og vildt meget vand i kroppen  Jge håber bare jeg kan holde mig under 20kg så er jeg glad.

Om du så når længere op skal de nok forsvinde igen:-) Første gang da jeg tog 25 kg på var de væk inden min datter var 4 mdr :-)

Anmeld

20. juli 2010

Tina2

Tina2 skriver:

Om du så når længere op skal de nok forsvinde igen:-) Første gang da jeg tog 25 kg på var de væk inden min datter var 4 mdr :-)

tabte faktisk 30 kg inden hun var 4 mdr :-)

Anmeld

20. juli 2010

mullesmith2

KaMa skriver:

Ja, det er fint, at de siger, at man skal røre sig 30 min om dagen, når ens krop bare slet ikke kan noget.

Jeg læste lige i min tvillingebog. Har du købt den? Den der orange bog? Den er ret cool med uge for uge beskrivelser.

Der står, at man som overvægtig må/kan/skal tage 10-17 kilo på. Er man svært overvægtig (bmi over 30), så er det max 10 kilo. Derudover står der, at man kan få problemer under fødslen og efterfølgende, hvis man tager mere end 25 kilo på.

Det er jo ret generaliserende, men en meget god rettesnor.

Har man vand i kroppen, så kan man godt skyde en hvid pil efter de der små kilo'er.. hehe. Det kan jo gå helt amok. Jeg ligner resultatet af en romantisk nat mellem en elefant og et næbdyr!!!

Hehe jeg har haft lånt bogen på biblioteket den er god ja.  Men jeg er nok i den svært overvægtige gruppe da jeg før graviditet vejde omkring 104-7 kg og nu 117kg og er kun 166cm høj. så jeg er jo en lille tyksak kan man godt sige, men jeg håber bare sådan på at jeg kan få amningen op at køre så det kan give mig lidt hjælp til at smide kiloene igen  Og meget gerne endnu flere kilo end jeg har taget på. Har ihvertfald lovet mig selv at skal vi have flere børn skal jeg først være under de 80kg ellers er det simpelthen for hårdt.  

Anmeld

20. juli 2010

mullesmith2

Tina2 skriver:

tabte faktisk 30 kg inden hun var 4 mdr :-)

hold da kæ... det er da vildt, vil jeg sku gerne prøve da hehe var det bare amningen der gjorde det tror du?

Anmeld

20. juli 2010

Tina2

mullesmith2 skriver:

hold da kæ... det er da vildt, vil jeg sku gerne prøve da hehe var det bare amningen der gjorde det tror du?

Tja, det hjalp RIGTIG godt på det i hvert fald, men passede også på hvad jeg spiste og gik laaaaange ture med barnevognen :-)

2. gang tog det 9 mdr at tabe de 31 kg jeg tog på, så det ER vist bare nemmest 1. gang :-)

Anmeld

20. juli 2010

mullesmith2

Tina2 skriver:

Tja, det hjalp RIGTIG godt på det i hvert fald, men passede også på hvad jeg spiste og gik laaaaange ture med barnevognen :-)

2. gang tog det 9 mdr at tabe de 31 kg jeg tog på, så det ER vist bare nemmest 1. gang :-)

godt nok vildt men rigtig fedt det vil jeg også prøve ;-) folk har bare af at rytte deres fortov til vinter for jeg skal ud og trille barnevogn gennem hele byen hehe

Anmeld

20. juli 2010

Vial

mullesmith2 skriver:

Hehe jeg har haft lånt bogen på biblioteket den er god ja.  Men jeg er nok i den svært overvægtige gruppe da jeg før graviditet vejde omkring 104-7 kg og nu 117kg og er kun 166cm høj. så jeg er jo en lille tyksak kan man godt sige, men jeg håber bare sådan på at jeg kan få amningen op at køre så det kan give mig lidt hjælp til at smide kiloene igen  Og meget gerne endnu flere kilo end jeg har taget på. Har ihvertfald lovet mig selv at skal vi have flere børn skal jeg først være under de 80kg ellers er det simpelthen for hårdt.  

Ja, det bliver for hårdt med for mange kilo, når man er gravid - specielt med tvillinger.

Bogens forfatter tog 20 kilo på, og de sidste røg, da hun malkede ud. Er det ikke det vi altid har drømt om: Sætte en maskine på kroppen som så suger kiloerne ud.. hahhaha

Jeg vejede 85 kilo og er 181 cm, så jeg er ikke tyk-tyk, men liiige i overkanten, og har nu i 34. uge taget 10 kilo på. Jeg har en meget naiv forestilling om, at jeg bliver total lex slank smuk tvillingemor med stramme jeans og masser af overskud - bygget på den ubetingede kærlighed til mine børn. Kan du lige se det for dig?

Anmeld

20. juli 2010

Tina2

mullesmith2 skriver:

godt nok vildt men rigtig fedt det vil jeg også prøve ;-) folk har bare af at rytte deres fortov til vinter for jeg skal ud og trille barnevogn gennem hele byen hehe

Jep, jeg håber bestemt heller ikke på en vinter fuld af sne, for jeg skal også ud med barnevognen!!! :-)

Iøvrigt må det IKKE tage over 8 mdr at tabe mig denne gang, da jeg skal til karneval i maj

Vil lige sige jeg er normal af bygning og vægt når jeg ikke er gravid, så er ikke fordi jeg var ultratynd eller noget, at jeg har taget så meget på....

Er 180 cm og vejer normalt 70-72 kg....

Anmeld

20. juli 2010

mullesmith2

KaMa skriver:

Ja, det bliver for hårdt med for mange kilo, når man er gravid - specielt med tvillinger.

Bogens forfatter tog 20 kilo på, og de sidste røg, da hun malkede ud. Er det ikke det vi altid har drømt om: Sætte en maskine på kroppen som så suger kiloerne ud.. hahhaha

Jeg vejede 85 kilo og er 181 cm, så jeg er ikke tyk-tyk, men liiige i overkanten, og har nu i 34. uge taget 10 kilo på. Jeg har en meget naiv forestilling om, at jeg bliver total lex slank smuk tvillingemor med stramme jeans og masser af overskud - bygget på den ubetingede kærlighed til mine børn. Kan du lige se det for dig?

tror virkelig også bare du bliver så slank efter du har født det kan jo næsten ikke undgåes  simpelthen snyd hehe jo det er så genialt at man får suget fedtet direkte ud af kroppen, som så istedet giver nærring til de små poder  elsker det koncept hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.