Tynd afføring over længere tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

Bare mig..

Mussen2 skriver:

der er de der Mycoli et eller andet dråber, men det er vist lidt forskelligt om de virker.

Jeg tror det er meget normalt med tynd og dårlig mave i perioder, men synes du skal ringe til din SP eller som en anden skriver måske alternativ behandling.

Vil hun heller ikke cykle og masseres når hun er veltilpas, det er der det skal gøres og ikk enår hun har ondt.

Håber hun komemr ovenpå, det er så hårdt når de har ondt de små pus.

nej det gider hun heller ikke så begynder hun at græde...

ja det er skide hårdt. men ja, je må prøve og ringe til spen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Maise

det kan være diarre pga. maveinfektion. det får babyer meget nemt. min pige har haft i 16 dage i starten af juni. er det grønt??

Anmeld

19. juli 2010

Bare mig..

Tilmeldt skriver:

Bruger hun sut? Jeg har nemlig læst at hvis man sutter på spædbørn's sut, inden man putter den i munden på dem, så kan de godt få lidt bøvl med maven, da vi har baktiere i munden, som de ik helt kan tåle endnu..

Nå det vidste jeg ikke :/ hun bruger sut ja og jeg sutter faktisk på sutten inden nogen gange det må jeg hellere stoppe med så

Anmeld

19. juli 2010

Bare mig..

Maise skriver:

det kan være diarre pga. maveinfektion. det får babyer meget nemt. min pige har haft i 16 dage i starten af juni. er det grønt??

Der er lidt grønt skær i. det er ikke så gult som hendes normale afføring. hvad har i gjort, og hvordan var jeres i humøret?

Anmeld

19. juli 2010

Maise

~~M.Nielsen~~ skriver:

Der er lidt grønt skær i. det er ikke så gult som hendes normale afføring. hvad har i gjort, og hvordan var jeres i humøret?

grønt er tegn på infektion. min læge sagde at der var intet at gøre end at vente på det gik over. sørge for hun får godt med væske. dog skal man se på deres almene tilstand også. min var ked i et par dage og så var hun glad igen, bare med diarre. men tal med lægen, det er altid godt.

Anmeld

19. juli 2010

Bare mig..

Maise skriver:

grønt er tegn på infektion. min læge sagde at der var intet at gøre end at vente på det gik over. sørge for hun får godt med væske. dog skal man se på deres almene tilstand også. min var ked i et par dage og så var hun glad igen, bare med diarre. men tal med lægen, det er altid godt.

Giver du så din vand? (kogt, nedkølet vand?) og hvor meget hvis du gør..

Hun er ellers meget tilpas, sover lidt mere end hun egentlig plejer, men ellers er der ikke i løbet af dagen, andet end her om aftenen, hvor hun slet ikke er til at få til og sove

Anmeld

20. juli 2010

lululupo

~~M.Nielsen~~ skriver:

Vu har prøvet zone, men det virker åbenbart ikke..

inden det her hvor hun slet ikke kan trøstes græd hun mange timer om aftenen, men så havde hun to dage uden afføring, og nu er det helt tyndt som vand, og hun skriger mindre tid, men meget mere og uden hun er til at trøste, hun falder i søvn af gråden

århhhh øv hvor er det synd!!!! Håber det snart bliver bedre

Anmeld

20. juli 2010

Tulle28

~~M.Nielsen~~ skriver:

Grøn afføring kan også være tegn på overproduktion, hvis du ammer. Se her:

http://www.ammenet.dk/wiki/overproduktion

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.