Tynd afføring over længere tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.275 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

Bare mig..

Min datter på ni uger har i fem dage haft tynd mave. hun spiser normalt, men prutter rigtig meget og får skrigture om aftenen hvor hun er fuldstændig utrøstelig, som om det gør ondt. hendes mave rumler også rigtig meget. nogen der har et bud på, hvad dette kan være, eller evt. hvad man kan gøre ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Mussen2

Ammer du? Har du spist mange jordbær, kål eller chokolade? Lyder som ondt i maven. Prøv at motionerer hendes mave, ved at cykle med benene

Anmeld

19. juli 2010

lululupo

øjjjjj det har min lille pige haft, zoneterapi hjalp her!!! umodne tarme sagde de!

Anmeld

19. juli 2010

Bare mig..

Mussen2 skriver:

Ammer du? Har du spist mange jordbær, kål eller chokolade? Lyder som ondt i maven. Prøv at motionerer hendes mave, ved at cykle med benene

Ja, jeg ammer, men jeg har ikke spist noget jeg ikke plejer. Og heller ikke chokolade, jordbær, kål eller noget af det de fraråder...

Hmm. Cykle med benene vil hun slet ikke have, og eller ikke hvis jeg kører fingrene i cirkler på hendes mave i urets retning.. INTET hjælper, af det jeg har prøvet i hvertfald...

Kan man evt give hende et eller andet fra apoteket i håndkøb? - selvfølgelig først imorgen..

Anmeld

19. juli 2010

~~M.Nielsen~~ skriver:

Min datter på ni uger har i fem dage haft tynd mave. hun spiser normalt, men prutter rigtig meget og får skrigture om aftenen hvor hun er fuldstændig utrøstelig, som om det gør ondt. hendes mave rumler også rigtig meget. nogen der har et bud på, hvad dette kan være, eller evt. hvad man kan gøre ved det?

Hvordan tynd mave? Som vand?

Min datter på 10 uger har også 'tynd mave',   men sådan er deres afføringen jo!?

Anmeld

19. juli 2010

Mussen2

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, jeg ammer, men jeg har ikke spist noget jeg ikke plejer. Og heller ikke chokolade, jordbær, kål eller noget af det de fraråder...

Hmm. Cykle med benene vil hun slet ikke have, og eller ikke hvis jeg kører fingrene i cirkler på hendes mave i urets retning.. INTET hjælper, af det jeg har prøvet i hvertfald...

Kan man evt give hende et eller andet fra apoteket i håndkøb? - selvfølgelig først imorgen..

der er de der Mycoli et eller andet dråber, men det er vist lidt forskelligt om de virker.

Jeg tror det er meget normalt med tynd og dårlig mave i perioder, men synes du skal ringe til din SP eller som en anden skriver måske alternativ behandling.

Vil hun heller ikke cykle og masseres når hun er veltilpas, det er der det skal gøres og ikk enår hun har ondt.

Håber hun komemr ovenpå, det er så hårdt når de har ondt de små pus.

Anmeld

19. juli 2010

Bare mig..

lululupo skriver:

øjjjjj det har min lille pige haft, zoneterapi hjalp her!!! umodne tarme sagde de!

Vu har prøvet zone, men det virker åbenbart ikke..

inden det her hvor hun slet ikke kan trøstes græd hun mange timer om aftenen, men så havde hun to dage uden afføring, og nu er det helt tyndt som vand, og hun skriger mindre tid, men meget mere og uden hun er til at trøste, hun falder i søvn af gråden

Anmeld

19. juli 2010

Bare mig..

Tilmeldt skriver:

Hvordan tynd mave? Som vand?

Min datter på 10 uger har også 'tynd mave',   men sådan er deres afføringen jo!?

Som vand...

ja hun har haft almindeligt afføring som alle små har, men det er som vand og uden nogen som helst klumper...- altså total flydende.

Anmeld

19. juli 2010

~~M.Nielsen~~ skriver:

Som vand...

ja hun har haft almindeligt afføring som alle små har, men det er som vand og uden nogen som helst klumper...- altså total flydende.

Nårh, okay...            Ja så er der jo nok et eller andet los.. Ring til vagtlægen og spørg til råds eller din læge eller sp i morgen, så dit lille pus kan få styr på maven igen!   Man får sq så ondt af dem, ik!?

Anmeld

19. juli 2010

~~M.Nielsen~~ skriver:

Som vand...

Bruger hun sut? Jeg har nemlig læst at hvis man sutter på spædbørn's sut, inden man putter den i munden på dem, så kan de godt få lidt bøvl med maven, da vi har baktiere i munden, som de ik helt kan tåle endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.