børnepenge over 3år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2010

Mie A

Naannaa87 skriver:

Det vil jeg gøre Tak for hjælpen

Hejsa

Der er lukket for telefonerne på kontoret for børneydelser om onsdagen i Holbæk kommune.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

quity

Får man mindre??? Jeg har lige fået brevet omkring børnepenge. Her får jeg det samme til både min datter på 7 måneder og til min søn på næsten 5 år.

Anmeld

20. juli 2010

Mie A

quity skriver:

Får man mindre??? Jeg har lige fået brevet omkring børnepenge. Her får jeg det samme til både min datter på 7 måneder og til min søn på næsten 5 år.

Hejsa

Ja der en sats for de 0-2 årige, de 3-6 årige og de 7-18 årige

Så du får mere til din datter end til din søn.

Jeg tænker om du får ordinært og ekstra børnetilskud? - Det er nemlig ikke aldersbestemt...

Anmeld

20. juli 2010

quity

Nååå ja, det havde jeg ik lige fået set... ups...

Anmeld

21. juli 2010

Na-Wi

Mie A skriver:

Hejsa

Der er lukket for telefonerne på kontoret for børneydelser om onsdagen i Holbæk kommune.

hehe ja det fandt jeg da ud af Men der blev lagt en besked til dem så der er en chance for de ringer til mig i dag  

Anmeld

21. juli 2010

TTM

hehe ja det fandt jeg da ud af Men der blev lagt en besked til dem så der er en chance for de ringer til mig i dag  

du mener vel i morgen

Men ellers, kan du ikke tage derop og snakke med dem?? eller er det helt lukket?

Anmeld

21. juli 2010

Na-Wi

ProjektBaby nu med håb skriver:

du mener vel i morgen

Men ellers, kan du ikke tage derop og snakke med dem?? eller er det helt lukket?

Nej i dag de har lige ringet til mig .. Jeg har selvfølgelig været så dum at der vi flyttede vores adresser glemte jeg at flytte min søn (troede bare han fulgte automatisk med os) så det er derfor jeg ikke har fået børnepenge dooooh

Anmeld

21. juli 2010

TTM

Ej hvor surt! Jamen får du dem så ikke bare med tilbagevirkende kraft? Utroligt de ikke selv sagde HOV hvorfor flytter drengen ikke med... Men det er kommunen når de er bedst

Anmeld

21. juli 2010

louise8723

ProjektBaby nu med håb skriver:

Ej hvor surt! Jamen får du dem så ikke bare med tilbagevirkende kraft? Utroligt de ikke selv sagde HOV hvorfor flytter drengen ikke med... Men det er kommunen når de er bedst

hvis man nu læser på flytteblanketten..så står der altså også at ALLE i hustanden skal skrives på..

Anmeld

21. juli 2010

TTM

louise4060 skriver:

hvis man nu læser på flytteblanketten..så står der altså også at ALLE i hustanden skal skrives på..

Der kan man bare se, har ikke flyttet med barn så det finder jeg ud af den dag det sker Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.