børnepenge over 3år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2010

pussepige

Nu har jeg lige et spørgsmål...

Altså der er jo noget med sammenbragte (staves?) børn hva angår børnefamilieydelse...

Jeg har 2 børn fra tidligere forhold en på 7 år og en på 3 år... Og med min nuværende mand har vi en dreng på 11 mdr og venter en mere her til oktober.

Hva er så gældende her ved mig?? Ang de forskellige ydelser..? Altså når det træder ikraft.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

Louise mortil4

pussepige skriver:

Altså der er jo noget med sammenbragte (staves?) børn hva angår børnefamilieydelse...

Jeg har 2 børn fra tidligere forhold en på 7 år og en på 3 år... Og med min nuværende mand har vi en dreng på 11 mdr og venter en mere her til oktober.

Hva er så gældende her ved mig?? Ang de forskellige ydelser..? Altså når det træder ikraft.

tror nok det er sådan at hvis du er mor til dem alle 4, såkan du maxfå de 35000. Havde de 2 nu været din mands ogde 2 andredine havdedet vist været 35000 for hver altså 70000 om året, men er ikke sikker.

Anmeld

20. juli 2010

Na-Wi

Lige et spørgsmål

Er det ikke idag vi skulle have børnepenge? For jeg har ikke modtaget nogle..

Knus Nanna

Anmeld

20. juli 2010

Kristina V

Valle81 skriver:

Det er fordi at hun skulle være blevet 3 før den 1 juli hvis du skulle have modtaget den mindre ydelse - så du får først den mindre ydelse næste gang:0)

Det jo bare så skønt. Havde ellers forvendet at de ville trække de 1000 kr mindre...

Anmeld

20. juli 2010

moniquesmor

Naannaa87 skriver:

Lige et spørgsmål

Er det ikke idag vi skulle have børnepenge? For jeg har ikke modtaget nogle..

Knus Nanna

jaah det er i dag

Anmeld

20. juli 2010

Na-Wi

moniquesmor skriver:

jaah det er i dag

Hmm mystisk at vi ikke har fået nogle.. Hvis de ikke er kommet imorgen, ved du så hvem man ringer til?

Anmeld

20. juli 2010

slettet_7530

Naannaa87 skriver:

Hmm mystisk at vi ikke har fået nogle.. Hvis de ikke er kommet imorgen, ved du så hvem man ringer til?

Så henvender du dig hos din bopælskommune

Anmeld

20. juli 2010

slettet_7530

Du kommer til at ramme loftet med de 35000,00 da du modtager børnepengene nu.

Anmeld

20. juli 2010

Na-Wi

albertesmor skriver:

Så henvender du dig hos din bopælskommune

Det vil jeg gøre Tak for hjælpen

Anmeld

20. juli 2010

slettet_7530

Naannaa87 skriver:

Det vil jeg gøre Tak for hjælpen

Velbekommen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.