Jeres børns hårfar fra nyfødt til nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

Ansemusen

Hvor er det vildt som de næsten alle skifter hårfarver! Så er det spændende at se hvad det bliver til, når de bliver voksne

Nogen hvis børn er født med samme hårfarve som Thias? Hvilken farve blev det til senere? Hvis det altså er til at se..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Svei

Ansemusen skriver:

Hvor er det vildt som de næsten alle skifter hårfarver! Så er det spændende at se hvad det bliver til, når de bliver voksne

Nogen hvis børn er født med samme hårfarve som Thias? Hvilken farve blev det til senere?

Mine og jeg selv havde den der orange farve da vi blev født....og du kan jo se hvor forskellige vi alle ser ud nu....Jeppe en farve, mig og Konrad lyst med rødt i og Bertram meget rødt...Jeppes blev hvidt meget hurtigt, han tabte det røde, Konrad var den der orange til han var 1½ år og så blev det mere lyst og Bertram beholdt sit...mit faldt også af og blev gyldent som barn..

Anmeld

19. juli 2010

Sommerfuglelarven

Min datter er født med helt sort hår, og har nu mørke brunt hår - det er præcis som P og jeg, så jeg tror næppe at hendes hår ændrer sig mere (hun er 4 år nu).

Anmeld

19. juli 2010

Ansemusen

Eva. skriver:

Mine og jeg selv havde den der orange farve da vi blev født....og du kan jo se hvor forskellige vi alle ser ud nu....Jeppe en farve, mig og Konrad lyst med rødt i og Bertram meget rødt...Jeppes blev hvidt meget hurtigt, han tabte det røde, Konrad var den der orange til han var 1½ år og så blev det mere lyst og Bertram beholdt sit...mit faldt også af og blev gyldent som barn..

Thias har ikke som sådan rødt hår. men lysebrunt med lidt rødligt skær. I noget lys kan det slet ikke ses, mens det ser meget rødt ud i direkte sol.

Anmeld

19. juli 2010

Svei

Ansemusen skriver:

Thias har ikke som sådan rødt hår. men lysebrunt med lidt rødligt skær. I noget lys kan det slet ikke ses, mens det ser meget rødt ud i direkte sol.

Ok..han bliver nok bare leverdej.. hvad farve har dig og din mand....men krydser da for han bliver rødhåret...

Anmeld

19. juli 2010

saxa

Yasmin havde sort hår da hun blev født.. Efter et halvt års tid gik det over og blev rødlig. Nu er hun helt lyshåret - 2år efter.

Anmeld

19. juli 2010

Ansemusen

Eva. skriver:

Ok..han bliver nok bare leverdej.. hvad farve har dig og din mand....men krydser da for han bliver rødhåret...

Haha, leverdej! Ja nu må vi se. Håber bare ikke han får meget lys hud med en masse fregner, da huden så er meget følsom overfor solen. Og det hænger jo ofte sammen med den røde farve.

Jeg havde helt hvidt hår som barn og meget lyst op i teenageårene. Nu er det blevet lidt mørkere end kommune. Men tror faktisk stadig at det yderste ville være lyst i spidserne hvid ikke jeg farvede det. Men aner det ikke. Min kæreste har knald mørkebrunt hår!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.