Jeres børns hårfar fra nyfødt til nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22.824 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

Ansemusen

Hejsa alle I skønne mødre

Vi har lille Thias på 7,5 uge, som har lysebrunt hår med en rødligt skær. Ingen i vores familie har rødt hår (bortset fra min svigerindes yngste pige, som har helt lyst hår med et meget svagt rødt skær).

Hvilken hårfarve havde jeres børn som helt små og senere i livet? Og til jer, hvis børn havde rødligt skær fra starten (altså ikke decideret rødt hår) hvilken hårfarve endte barnet med at få? Lyst, mørkt, ildrødt, rødt skær eller?

Synes det er smadder spændende at man ikke aner hvordan ens barn kommer til at se ud - glæder mig meget til at se ham vokse op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Svei

Jeg har tre drenge og de var alle rødhårede da de blev født og det samme var jeg...jeg har selv blond hår med rødligt skær og mine tre drenge endte op som på billedet her...Jeppe med blond hår som er blevet mørkere med alderen(hans far havde mørkeblond, det var hvad vi fik af vide). Og Bertram har samme hårfarve som sin far, en flot rød farve og Konrad har som mig.

På billedet af alle tre kan du se den lille også har ret så rødligt, men Bertram har som du kan se af det med ham og hans far rigtig rødt hår og så det flotte mørke...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juli 2010

Daisy

Mine børns hårfarve har forandret sig fra fødsel af

Første 2 billeder er af min søn da han blev født og så da han var 6 mån. Hans hår var lidt rødt i starten, men er nu helt blond.
De andre 3 er af min datter. Hun havde mørkt hår da hun blev født, fik røde krøller, og endte siden med blond hår
Synes det er sjovt som håret kan forandre sig

Anmeld

19. juli 2010

Ansemusen

Daisy skriver:

Mine børns hårfarve har forandret sig fra fødsel af

Første 2 billeder er af min søn da han blev født og så da han var 6 mån. Hans hår var lidt rødt i starten, men er nu helt blond.
De andre 3 er af min datter. Hun havde mørkt hår da hun blev født, fik røde krøller, og endte siden med blond hår
Synes det er sjovt som håret kan forandre sig

Hol da op en forskel på din datters hår  Tre helt forskellige piger næsten  Hun ser rigtig dejlig ud på alle tre billeder!!

Anmeld

19. juli 2010

line melias mor

vores datter var helt sorthåret da hun blev født nu er det lyst

Anmeld

19. juli 2010

JustAnotherName

Bianca er gået fra mørkhåret baby til lyshåret pige

Anmeld

19. juli 2010

JustAnotherName

Celina (Bianca's lillesøster) er også bare blevet mere og mere lyshåret...

Anmeld

19. juli 2010

Daisy

Ansemusen skriver:

Hol da op en forskel på din datters hår  Tre helt forskellige piger næsten  Hun ser rigtig dejlig ud på alle tre billeder!!

Ja her har det været spendende at se hvad det blev til hehe

Og tak de er dejlige de unger

Anmeld

19. juli 2010

Svei

Men de fleste børn er jo født mørke, får lyst hår inden for de første år og er lyse gennem barndommen og ender så som voksen med en leverdejsfarvet eller lidt mørkere eller lysere...undtagen de rødhårede, de holder som regel hele vejen igennem, det synes jeg er skønt...og anderledes end den grumsede masse...så jeg krydser for dit barn ender i en rød udgave...

Anmeld

19. juli 2010

Susanne79

Maja havde helt sort hår da hun blev født. Nu er hun næsten 5 mdr og er blevet rødhåret, ligesom sin mor 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.