Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lillespurv19 skriver: zette misbruger lige din tråd, for har heller ikke styr på det her børnepenge hejsNemkonto er det den hvor feriepenge ovs os går ind på?ahrmen hvor bliver det skønt med så mange penge til at forkæle prinsessen, selvom hun faktisk har alt
zette misbruger lige din tråd, for har heller ikke styr på det her børnepenge hejsNemkonto er det den hvor feriepenge ovs os går ind på?ahrmen hvor bliver det skønt med så mange penge til at forkæle prinsessen, selvom hun faktisk har alt
ja det er så... Altså som regl er det den konto du bruger til hverdag, de går ind på.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
okay så er jeg med, tak
Ranarupta skriver: Jeg har fået en advisering fra Skat om, at pengene er til rådighed på min NemKonto imorgen.
Jeg har fået en advisering fra Skat om, at pengene er til rådighed på min NemKonto imorgen.
Det samme fik jeg, men nøj bryder mig ellers ikke om at brev fra skat, plejer at være dårligt nyt, puhhhhh
lululupo skriver: Det samme fik jeg, men nøj bryder mig ellers ikke om at brev fra skat, plejer at være dårligt nyt, puhhhhh
Ja, blev også helt nervøs
jameh men til gengæld får du jo så også lige før barnets fødselsdag - så kan man jo købe gode gaver..
jameh men til gengæld får du jo så også lige før barnets fødselsdag
- så kan man jo købe gode gaver..
Jepz havde jeg ikke tænkt på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128