Børnepenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

Mimic

linselouise skriver:

jep, hver d. 20 i mdr. får man børnepenge omkring 4200,- til et-barns-familier 

hver måned?? hmm det er den 20. i hver 3. måned de kommer

20 juli, 20 oktober, 20 januar og 20 april

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Low

Får vi børnepenge imorgen? Alle havde gået og sagt til mig at jeg skulle føde inden den første juli for der fik man børnepenge. Jeg fødte så den første juli men jeg vil da lige tjekke min konto imorgen om der står lidt mere så

Anmeld

19. juli 2010

JacobsMoar

Low skriver:

Får vi børnepenge imorgen? Alle havde gået og sagt til mig at jeg skulle føde inden den første juli for der fik man børnepenge. Jeg fødte så den første juli men jeg vil da lige tjekke min konto imorgen om der står lidt mere så

Så vidt jeg ved, skulle du så have født d. 30 juni.. Desværre

Anmeld

19. juli 2010

louise8723

Low skriver:

man skal have født inden d. 1 i måneden hvor børnepengene falder for at få dem.. ellers for man først næste gang

Anmeld

19. juli 2010

Valle81

Low skriver:

Hejsa:0)

Det der sikekrt er ment er at du skulle have født inden den 1 juli for at få den 20 juli - umiddelbart tror jeg først du før den 20 oktober da du lige nøjagtig har født en dag for sent:0(

Børnepengene kommer altid den 20 januar - 20 april - 20 Juli - 20 oktober:0)

Anmeld

19. juli 2010

nuggie

jep man skal have født før den 1 juli for at få i dette kvartal. jeg fødte nemlig min søn den 30 juni 1999 og der nåede jeg lige at få.

ang. check så fik man før i tiden sine børnepenge på en check, det gjorde jeg i hverfald. men nu skulle de gerne gå ind på ens nemkonto, men hvis man lige har skiftet bank eller der er problemer med reg. af ens nemkonto så kommer de  på en check..

jeg har lige fået brev idag om at hvad jeg får udbetalt i morgen, det er godt nok mange penge man får for en lille baby, i forhold til en stor dreng, jeg bruger mange flere penge på  den store

Anmeld

19. juli 2010

Low

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Det der sikekrt er ment er at du skulle have født inden den 1 juli for at få den 20 juli - umiddelbart tror jeg først du før den 20 oktober da du lige nøjagtig har født en dag for sent:0(

Børnepengene kommer altid den 20 januar - 20 april - 20 Juli - 20 oktober:0)

Arhh hvor øv . Nå så må jeg bare vente pænt

Anmeld

19. juli 2010

smokin

MoarJ skriver:

Det kan du lige bande på der skal....

ej hvor fantastisk... 4000 bare til fornøjelse til Malou og jeg...

Anmeld

19. juli 2010

Lillefe

Low skriver:

Arhh hvor øv . Nå så må jeg bare vente pænt

Ja jeg er også sat til den 22 oktober.. så jeg må vente til Januar.. min mor sagde "ja det var altså dårligt plantlagt" *G*

Anmeld

19. juli 2010

Ranarupta

Jeg har fået en advisering fra Skat om, at pengene er til rådighed på min NemKonto imorgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.