Onfone mobilabonnement!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

LotteN

Jeg sidder lige og er ved at flytte mit nummer - koster det 50 kr at oprette sig???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Diana...

LotteN skriver:

Jeg sidder lige og er ved at flytte mit nummer - koster det 50 kr at oprette sig???

Nej det er vist gratis til 1 august. Der stod 10 kr med mig.

Anmeld

19. juli 2010

LotteN

Diana... skriver:

Nej det er vist gratis til 1 august. Der stod 10 kr med mig.

jeg rignede til dem og det koter 50 kr i oprettelse... så nu er kæresten og jeg også flyttet.

Jeg synes nu det er lidt dårligt jeg ikke kan se det nogen steder på hjemmesiden at det koster 50 kr i oprettelse, selvom han sagde til mig det stod der!

Anmeld

19. juli 2010

Diana...

LotteN skriver:

jeg rignede til dem og det koter 50 kr i oprettelse... så nu er kæresten og jeg også flyttet.

Jeg synes nu det er lidt dårligt jeg ikke kan se det nogen steder på hjemmesiden at det koster 50 kr i oprettelse, selvom han sagde til mig det stod der!

Ok hmm jeg lagde ikke lige mærke til det men jeg kan se det står i deres reklame men jeg skal ind og bestille til manden så prøver jeg lige og se.

Anmeld

19. juli 2010

Diana...

LotteN skriver:

Hi hi jeg glemte at se om det stod der jeg udfylde det bare

Anmeld

19. juli 2010

LotteN

Diana... skriver:

Hi hi jeg glemte at se om det stod der jeg udfylde det bare

hehe, det går nu nok. nu er de betalt og nyt telefonselskab skal prøves - så må vi håbe vi bliver tilfredse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.