Diana... skriver:
Ja ikk det lyder jo altså lidt vild. Nåå jeg side lige i kø til lægen og så ringer jeg til dem derefter. For der jo ingen opsigelses periode så hvis det noget LORT så skifter jeg bare over igen.
Altså nu bliver jeg lige nød til at spørge nu hvor jeg husker det ha ha Din skønne dattes seng hvor længe har hun sovet i den? For jeg vil så gerne havde vent Lucas ud af trammesengen inden lille ny kommer så han ikke tror han fåe taget sin seng fra sig?
Hvordan har hun taget det stikker hun ikke af hver gang hun bliver puttet ha ha. Er hun faldet ud af den endnu?
KRAM
Du må meget gerne lige skrive hvad de siger, når du har ringet - for så tror jeg da lige jeg vil fortælle kæresten vi skal skifte - vi har ikke samme abonnement og er sikker på vi betaler mere end nødvendigt for det 
Du spørger bare
- hun kom I juniorseng dagen efter hendes 2 års fødselsdag og jeg havde lige nøjagtig samme tanke som dig, at hun ville løbe rundt i værelset og ikke ville sove. Men utroligt nok, så var hun et pragteksemplar og lagde sig ti lat sove uden det store og når hun vågner om morgenen skal vi kalde på hende flere gange, før hun kommer ind til os
Så her er det gået meget smertefrit.
Hun er faldet ud af sin seng 1 enkelt gang om natten, men der skette ingenting - hun sad bare nede på gulvet og rækte armene op og kaldet på mig - tror ikke hun var så vågen da det skete 
Kan godt forstå du gerne vil have ham ud af sengen inden lillebro/lillesøter kommer til verden. For der sker jo nok så meget i hans lille liv når det sker. Men er der ikke også ca 1/2 år til "den" kommer? for så kan I da lige vente en 4 måneder endnu, hvis det er !?!
Anmeld