tudefærdig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2008

Mathilde

Åh nej, det må bare ikke ske8( Hvor er det træls for dig! Jeg krydser fingre for at du når det hele og ikke bliver alt for stresset over det...

(H)og god skrivelyst fra Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2008

Heidi.

EJ-det er seriøst noget LORT...øv man får bare lov at opgive det hele. Jeg prøvede det sidst jeg var på skole.. jeg orkede næsten ikke at gå i gang igen....

Jeg sender en masse krammere din vej..

(H)(H)(H)(H)
(H)(H)(H)(H)
(H)(H)(H)(H)

Anmeld

29. juni 2008

Stumpen

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Stumpen skriver:[/småt][/f] Hej.. Jeg er i gang med at skrive praktik opgave og har faktisk været det lææænge,men har førsttaget mig sammen her de siste dage til rigtig at få skrevet... Sad for 30 min siden og skrev på side nr. 12 eller rettere indledningen, da jeg altid tager den senere, da jeg ikke er god til at skrive appetit vækkere.. Computeren begynder at gå i sort og jeg skynder mig at gemme og der går den helt agurk! ALT er væk -undtagen indledningen!!! Noget af opgaven kan jeg finde på min mail, da jeg sendte den i går, men halvdelen af teorien er væk.. Alt hvad jeg lavede i går og i dag.. Pist væk... Jeg skal aflevere på tirsdag og til min fars 60 års fødeselsdag mandag... Det er fanderme ikke retfærdigt :'( Øv!!!! :'(:'(:'(:'(:'(:'( :'((H) Anja..[/citat] stump.....hvad program skrev du den i? det kan genkaldes...ellers kan du sætte windows et vist antal dage tilbage...kan det hjælpe dig? [/citat] Hej.. Jeg skrev den i word, men har for en gang skyld kun gemt den på USB stikket og jeg prøvede også at se om den evt. måske havde autogemt på computeren, men det var helt tilbage fra den 20. og det var jo et fedt... Men som sagt, så fik jeg skrevet alt mit teori i nat igen, så nu skal jeg bare have kædet teori og praksis sammen, samt have skrevet konklusion.. Problemet er bare at jeg har opbrugt de sider jeg må skrive incl. de 4 ekstra sider som jeg fik dispensation på, så nu skal der skæres ind til benet... Tak til alle for jeres medfølelse... Dejligt lige at kunne ynke sig selv lidt ;) (H)Anja..

Anmeld

29. juni 2008

Stumpen

[citat][f][småt]Doktor Doolittle skriver:[/småt][/f] FUUUUUUUUUUUUUUCK Anja 8(:'(>( Det samme skete med mit ph.d. dokument, da jeg havde arbejdet 18 timer i træk så jeg ved hvordan du har det 8( Godt du får reddet det :) (H) fra Tina[/citat] Fuck, det havde jeg da slet ikke overlevet :'( (H) Anja..-der er glad for at du gjorde ;)

Anmeld

29. juni 2008

Stumpen

Eva skriver:

ØØØØØØVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV...sikke noget værre møg.
Håber du kan huske en masse....men for pokker hvor træls.
Knus Eva...som skal igang med opgave i den kommende uge.

Hvad for en opgave skal du i gang med??
(H)

Anmeld

29. juni 2008

twinboys

Hej...
Neeeeeeeeejjjj hvor træls :8(
Jeg håber så at du scorer en flot karakter, når du nu må lave det igen...
Krydser fingre for at du når det til tiden ...
Sender dig mange tanker og lidt ekstra tid... Ja bare jeg kunne så havde jeg givet dig 48 timer i døgnet...
Pøj pøj med opgaven...
Tanker fra Majbritt

Anmeld

29. juni 2008

Loggidut

hold da op...et gå påmod som dit skal man lede længe efter...flot du igen er kommet så langt!

jeg håber du får tingene kædet sammen!

knus og god vind i sejlene fra mig af!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.