tudefærdig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. juni 2008

Stumpen

Hej.. Jeg er i gang med at skrive praktik opgave og har faktisk været det lææænge,men har førsttaget mig sammen her de siste dage til rigtig at få skrevet... Sad for 30 min siden og skrev på side nr. 12 eller rettere indledningen, da jeg altid tager den senere, da jeg ikke er god til at skrive appetit vækkere.. Computeren begynder at gå i sort og jeg skynder mig at gemme og der går den helt agurk! ALT er væk -undtagen indledningen!!! Noget af opgaven kan jeg finde på min mail, da jeg sendte den i går, men halvdelen af teorien er væk.. Alt hvad jeg lavede i går og i dag.. Pist væk... Jeg skal aflevere på tirsdag og til min fars 60 års fødeselsdag mandag... Det er fanderme ikke retfærdigt :'( Øv!!!! :'(:'(:'(:'(:'(:'( :'((H) Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2008

st

Åhh nej Anja. Det var da det værste der kunne ske. Jeg skal gøre hvad jeg kan for at hjælpe dig.
Hvis du er så heldig at have skrevet i word, så kan du være heldig at den har autogemt dokumentet for dig. Jeg laver lige lidt research, så høre du fra mig igen.

st

Anmeld

28. juni 2008

st

Du skal evt. selv åbne den gendannede fil Når funktionen til automatisk gendannelse er slået til, åbner Word typisk gendannede filer, når du genstarter Word efter et strømsvigt eller et lignende problem. Hvis Word af en eller anden grund ikke åbner den gendannede fil, kan du selv åbne den. Gendannede filer er som standard placeret i mappen Documents and Settings\brugernavn\Application Data\Microsoft\Word. Hvis du har ændret placeringen af gendannede filer, skal du kontrollere den nye placering under fanen Filplaceringer (menuen Funktioner, kommandoen Indstillinger).

Se efter om filen indeholder dato, klokkeslæt og sådan noget. Så skulle su kunne finde den sidste version. Højreklik på dokumentnavnet og klik egenskaber, der sklle oplysningerne gerne stå.

Håber det hjælper dig.

Mange tanker fra st, som sagtens kan sætte mig i den trælse situation du er i. :(

Anmeld

28. juni 2008

Stumpen

Tusind tak søde st, men jeg har lige talt med min morbror og vi har ledt og ledt,, men det er væk.. Jeg havde det jo gemt på min USB'er.. Så jeg må bare igang igen.. Frisk mod, selvom det er svært at finde lige nu.. (H) Anja..

Anmeld

28. juni 2008

heaven

EEEEJJJJJJJJ, fuck!!!

nej hvor er det træls for dig. Fik et helt sug i maven, da jeg læste det..... har selv prøvet noget lignende.. troede jeg ... Jeg havde dog bare på en eller anden måde fået skubbet curseren om på næste side, der jo var tom... så jeg kom tilbage fra en pause til en "blank" skærm... hvor kan jeg bare huske følelsen...

øv øv øv øv øv gange rigtig mange>(

Jannie - der ikke kan hjælpe dig, men lige ville sige jeg synes det er RIGTIG RIGTIG træls for dig.....

Anmeld

29. juni 2008

Stumpen

Det går det går..
Efter 5 timers intensiv skrivning har jeg nu teorien på plads igen..
Nu mangler jeg bare at få kædet teori og praksis sammen, samt skrive konklusion og så er den ged barberet...

Skulle faktisk have taget den bette i morgen tidlig, men kæresten fik ondt af mig og gav mig lov til at sov længe igen...

Men jeg har alligevel lidt dårlig samvittighed, for det var jo hans tur til at gasse ;)
Godnat og tak st og Heaven..
(H) Anja..

Anmeld

29. juni 2008

Doktor Doolittle

FUUUUUUUUUUUUUUCK Anja 8(:'(>( Det samme skete med mit ph.d. dokument, da jeg havde arbejdet 18 timer i træk så jeg ved hvordan du har det 8( Godt du får reddet det :) (H) fra Tina

Anmeld

29. juni 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Stumpen skriver:[/småt][/f] Hej.. Jeg er i gang med at skrive praktik opgave og har faktisk været det lææænge,men har førsttaget mig sammen her de siste dage til rigtig at få skrevet... Sad for 30 min siden og skrev på side nr. 12 eller rettere indledningen, da jeg altid tager den senere, da jeg ikke er god til at skrive appetit vækkere.. Computeren begynder at gå i sort og jeg skynder mig at gemme og der går den helt agurk! ALT er væk -undtagen indledningen!!! Noget af opgaven kan jeg finde på min mail, da jeg sendte den i går, men halvdelen af teorien er væk.. Alt hvad jeg lavede i går og i dag.. Pist væk... Jeg skal aflevere på tirsdag og til min fars 60 års fødeselsdag mandag... Det er fanderme ikke retfærdigt :'( Øv!!!! :'(:'(:'(:'(:'(:'( :'((H) Anja..[/citat] stump.....hvad program skrev du den i? det kan genkaldes...ellers kan du sætte windows et vist antal dage tilbage...kan det hjælpe dig?

Anmeld

29. juni 2008

Honningblomst

ØØØØØØVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV...sikke noget værre møg.
Håber du kan huske en masse....men for pokker hvor træls.
Knus Eva...som skal igang med opgave i den kommende uge.

Anmeld

29. juni 2008

Rahmberg.dk

Sikke en sur og træls oplevelse.
Godt du har fået skrivemod igen og er sprunget lige i med begge ben..
God arbejdslyst og held og lykke med opgaven.

Hilsen Berit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.