Voksi vs. DuniDuo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

businesstigger

Maja_4000 skriver:

Kan DuniDuo også foldes ligesom Voksi kan ? Altså .. Babyfoldning f.eks. ? 

Er ikk sikker på hvad babyfoldning er
:-?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Maja_4000

businesstigger skriver:

Er ikk sikker på hvad babyfoldning er
:-?

Jeg har kun læst det i den brugsforvirring der følger med xD

Noget med at man laver den kortere , så den passer bedre til en baby .. Hvis jeg har forstået det rigtigt (;

Anmeld

19. juli 2010

businesstigger

Maja_4000 skriver:

Jeg har kun læst det i den brugsforvirring der følger med xD

Noget med at man laver den kortere , så den passer bedre til en baby .. Hvis jeg har forstået det rigtigt (;

Der er en træplade i bunden der bruges når barnet er helt lille for at afstive duniduoen som en lift. Men hvis den tages ud kan den jo foldes som man vil. Det var nu ikke noget vi gjorde det i. Synes det fungerede fint med den længde den havde.

Anmeld

19. juli 2010

kht

jeg har stemt voksi jeg har ikke mindre en to og vil ikke have andre da det er uld og det tranpoterer sved væk og vis man er så uheldig at de bliver væde blive banet ikke kold min søster har en donitur med stativ den skal jeg låne til den første tid til bilen men ikke til at sove i ude i barnevogen der bliver det vores elske voksi

kh kht

ps vis du spør mig er det ikke til at sammelinde en slii-bil fra bilka da det er dum og ikke uld

Anmeld

19. juli 2010

ønskebørn74

Maja_4000 skriver:

Jeg er blevet helt i tvivl om hvilken vi skal købe !
Vi var ellers helt enige om en Voksi Classic - og fik en af mine forældre igår , i fødselsdagsgave xD Min mor havde så fundet den billigere på nettet , efter de havde købt den .. Så jeg tager ud og bytter den i morgen ..

Men så var det jeg faldt over DuniDuo .. Nogle som har erfaringer de vil dele ? (:

Duniduo med dun... Da den kan vaskes i maskinen hvis man har tøretrumler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.