Voksi vs. DuniDuo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad ville du anbefale ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.623 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

Maja_4000

Jeg er blevet helt i tvivl om hvilken vi skal købe !
Vi var ellers helt enige om en Voksi Classic - og fik en af mine forældre igår , i fødselsdagsgave xD Min mor havde så fundet den billigere på nettet , efter de havde købt den .. Så jeg tager ud og bytter den i morgen ..

Men så var det jeg faldt over DuniDuo .. Nogle som har erfaringer de vil dele ? (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

Koen.

har stemt voksi da det er den eneste vi har prøvet, men det er det bedste køb ever!! Den er fantastisk og prinessen ligger super i den

Anmeld

18. juli 2010

Maja_4000

Kom nuuu .. Stem !! :p

Anmeld

18. juli 2010

businesstigger

Jeg tror altså det ene er lige så godt som det andet. Havde selv en duniduo som vi var rigtig glade for. En i min mødregruppe havde købt et no name mærke i Silvan til 1/3 del prisen og den var altså lige så god ...

Anmeld

18. juli 2010

JustAnotherName

Har stemt VOKSI, da jeg kun kender, og hører, godt om den.

Selv har vi en "Slee-Bee" som minder helt om VOKSI  (altså en kopi-udgave).
Slee-Bee'en kostede så bare kun 200 kr. i Silvan dengang.
Men har været ligeså varm , brugbar og effiktiv. Så til prisen et KUP!!

Den havde plade i bunden, så den kunne bruges som lift i starten.
Senere kunne pladen tages ud, og den kunne bruges som sovepose.
Og når man var ude, så kunne den slåes ud og bruges som legetæppe. 3 i éen, og vi har brugt den til begge vores børn, og været meget glade for den.

Har stemt VOKSI, da det er dén, som SLEE-BEE'en er en kopi af. Men hvis du spørger mig, så kan man ligeså godt også spare 1400 kr, og "nøjes" med en billig udgave. For de er altså bestemt også helt udemærkede

Anmeld

18. juli 2010

Skouboe

Vi har brugt den originale voksi til Freja, og den kommer vi også til at bruge til lillesøster.

Jeg valgte Voksi i sin tid, primært pga. materialerne (uld bl.a.) og det at den bare føles lækrere, men jeg kender mange der har være tilfredse med både Slee-bee og Duni Duo, så det er nok på mange måder en smagssag.

Hvis jeg skal ud og købe en mere til lillesøster - hvis vi finder ud af at storesøster ikke kan undvære sin - køber jeg nok en Voksi silkedyne (har lige set dem på udsalg til 1000 kr) og så selv syer et lækkert betræk.

Anmeld

19. juli 2010

Maja_4000

Skouboe skriver:

Vi har brugt den originale voksi til Freja, og den kommer vi også til at bruge til lillesøster.

Jeg valgte Voksi i sin tid, primært pga. materialerne (uld bl.a.) og det at den bare føles lækrere, men jeg kender mange der har være tilfredse med både Slee-bee og Duni Duo, så det er nok på mange måder en smagssag.

Hvis jeg skal ud og købe en mere til lillesøster - hvis vi finder ud af at storesøster ikke kan undvære sin - køber jeg nok en Voksi silkedyne (har lige set dem på udsalg til 1000 kr) og så selv syer et lækkert betræk.

SÅ kreativ er jeg jo slet ikke :b
Men hvor har du set den så billig ?  

Anmeld

19. juli 2010

Skouboe

Maja_4000 skriver:

SÅ kreativ er jeg jo slet ikke :b
Men hvor har du set den så billig ?  

Jeg mener det var Kære Børn i Roskilde, men jeg er ikke sikker.

Anmeld

19. juli 2010

Maja_4000

Skouboe skriver:

Jeg mener det var Kære Børn i Roskilde, men jeg er ikke sikker.

Og så lige mig som bor i Roskilde og skal i Kære Børn i morgen Dét må jeg lige kigge på (:

Anmeld

19. juli 2010

Maja_4000

businesstigger skriver:

Jeg tror altså det ene er lige så godt som det andet. Havde selv en duniduo som vi var rigtig glade for. En i min mødregruppe havde købt et no name mærke i Silvan til 1/3 del prisen og den var altså lige så god ...

Kan DuniDuo også foldes ligesom Voksi kan ? Altså .. Babyfoldning f.eks. ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.