til jer der ikke er sammen med faren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2010

quity

Jeg knaldede hurtigt nogle nye, men jeg har endnu ikke været klar til en kæreste og det er nu 3½ år siden jeg blev alene...tvivler på det nogensinde kommer...har det så skønt alene.

Kan kun tilslutte mig dette.

Lyder måske underligt, men at gå fra eks'en er det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv. Jeg nyder simpelthen bare at være mig selv og ungerne. Det er nu 5 år siden jeg sluttede forholdet (3månederfør sønnen kom til verden).

Jeg har i mellem tiden fået en datter, så nyderlivet med to vidunderlige børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

Svei

Maise skriver:

Søde, nøglen er at finde en der er ligeså sær som en selv. jeg var selv 25 før jeg fandt ham. havde da været single i 5 år. han fik/får bare ren besked og omvendt, og så kører det sgu.

Næ...jeg gider bare ikek der er en anden i mit hjem.... nu har jeg prøvet nogle gange og det irriterer mig bare....og det er jo ikke fordi jeg er alene, vi bor jo 4 mennesker her og det er helt perfekt..

Anmeld

18. juli 2010

Svei

quity skriver:

Kan kun tilslutte mig dette.

Lyder måske underligt, men at gå fra eks'en er det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv. Jeg nyder simpelthen bare at være mig selv og ungerne. Det er nu 5 år siden jeg sluttede forholdet (3månederfør sønnen kom til verden).

Jeg har i mellem tiden fået en datter, så nyderlivet med to vidunderlige børn

Åh, det gør mig glad at jeg ikke er den eneste der har det sådean...jeg synes altså bare det er så skønt at være selv...helt fantastisk...

Anmeld

18. juli 2010

quity

Eva. skriver:

Åh, det gør mig glad at jeg ikke er den eneste der har det sådean...jeg synes altså bare det er så skønt at være selv...helt fantastisk...

Du er bestemt ikke ene om det... Og så kan folk bare komme med alt deres "vås" om at det er så hårdt at være alene forældre, næh nej, det er ikke hårdere end man selv gør det til. For mit vedkommende ville det skisme være værre at finde en ny og skulle indordne mit liv på det. Tror jeg ville få stress af det (hi hi)

Det eneste jeg kunne savne, var nok en til det intime når man har lyst... Men hva katten, det vænner man sig til

Anmeld

18. juli 2010

Svei

quity skriver:

Du er bestemt ikke ene om det... Og så kan folk bare komme med alt deres "vås" om at det er så hårdt at være alene forældre, næh nej, det er ikke hårdere end man selv gør det til. For mit vedkommende ville det skisme være værre at finde en ny og skulle indordne mit liv på det. Tror jeg ville få stress af det (hi hi)

Det eneste jeg kunne savne, var nok en til det intime når man har lyst... Men hva katten, det vænner man sig til

Helt enig....

Anmeld

18. juli 2010

Vingummien

moniquesmor skriver:

hej tøser..

jaah jeg er jo enlig mor til en pige..

jeg tænket på efter i ikke var sammen med jeres partner mere, hvor længe gik der før i fik lyst til af være sammen med en en ny.

jeg har ikke hvad sammen med en mand rigtigt i 2år jeg blive sat op med en masse men være gang de kommer for tæt løber jeg væk med halen mellem benne..

kan mærke på mig selv jeg gern vil have en men stadig ikke (og ja er over min eks)

Vil ikke nævne hvor hurtigt jeg har været

Men er i et forhold nu, og vi ser hinanden et par gange om ugen, gerne om aften når knægten er puttet.

Vi har væeet på et par ture osv.

Men ja, hvornår er man klar, når man føler det. Nu var vores forhold død rigtig længe før vi gik fra hinanden. Og nyder at være alene, men ja var bare noget over ham den nye

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.