til jer der ikke er sammen med faren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

moniquesmor

hej tøser..

jaah jeg er jo enlig mor til en pige..

jeg tænket på efter i ikke var sammen med jeres partner mere, hvor længe gik der før i fik lyst til af være sammen med en en ny.

jeg har ikke hvad sammen med en mand rigtigt i 2år jeg blive sat op med en masse men være gang de kommer for tæt løber jeg væk med halen mellem benne..

kan mærke på mig selv jeg gern vil have en men stadig ikke (og ja er over min eks)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

Chalala85

Det er et rigtig svært spørgsmål fordi vi jo er forskellige. Jeg vil sige fra jeg gik fra min søns far gik der små 2 måneder inden jeg begyndte at date, ikke noget seriøst bare sjov og ballade samt bekræftelse på man stadig var attraktiv. Jeg mødte min kæreste et lille år efter jeg var blevet alene mor og tog det helt stille og roligt i starten og vi har da været sammen snart 1½ år nu

Så tror bare du skal stikke en finger i jorden og gøre hvad du føler er det rigtigste for dig.. en lille uskyldig date og flirt eller et reelt forhold

Held og lykke

Anmeld

18. juli 2010

Svei

Jeg knaldede hurtigt nogle nye, men jeg har endnu ikke været klar til en kæreste og det er nu 3½ år siden jeg blev alene...tvivler på det nogensinde kommer...har det så skønt alene.

Anmeld

18. juli 2010

moniquesmor

Eva. skriver:

Jeg knaldede hurtigt nogle nye, men jeg har endnu ikke været klar til en kæreste og det er nu 3½ år siden jeg blev alene...tvivler på det nogensinde kommer...har det så skønt alene.

jaah det også skønt af være alene..

men som mor til et barn kunne jeg godt tænke mig et til en dag

Anmeld

18. juli 2010

Svei

moniquesmor skriver:

jaah det også skønt af være alene..

men som mor til et barn kunne jeg godt tænke mig et til en dag

Sådan tror jeg de fleste har det...jeg er bare sær, gider ikke have en til at rende rundt i mit hjem...

Anmeld

18. juli 2010

moniquesmor

Eva. skriver:

Sådan tror jeg de fleste har det...jeg er bare sær, gider ikke have en til at rende rundt i mit hjem...

hehe nej sådan har jeg det også. så kommer de bare og laver om på alle ting og rytiner man har..

Anmeld

18. juli 2010

Svei

moniquesmor skriver:

hehe nej sådan har jeg det også. så kommer de bare og laver om på alle ting og rytiner man har..

Sidder der og ser trælse ud og vil lege familie og papfar....grrr..kan sgu ikek holde det ud, jeg har en familie, og mangler ikke noget.... men så forbliver jeg nok også enlig, for der er nok ikke mange mænd der vil nøjes med en "hveranden-weekend-kæreste" ...det er ellers min drøm

Anmeld

18. juli 2010

moniquesmor

Eva. skriver:

Sidder der og ser trælse ud og vil lege familie og papfar....grrr..kan sgu ikek holde det ud, jeg har en familie, og mangler ikke noget.... men så forbliver jeg nok også enlig, for der er nok ikke mange mænd der vil nøjes med en "hveranden-weekend-kæreste" ...det er ellers min drøm

jaaah det ville være sagn med sådan en mand gad de hang på træen..

som så også ville aflever lidt sæd så man kunne få en lille bebs til hehe

Anmeld

18. juli 2010

LinLin

Jeg fandt min nuværende kæreste 4 mdr efter det var slut imellem Davids far og mig... Jeg oprettede en datingprofil efter 3½ md - tænkte jeg ville tage det stille og roligt på den måde; men så var han der lige pludseligt

Anmeld

18. juli 2010

Maise

Eva. skriver:

Søde, nøglen er at finde en der er ligeså sær som en selv. jeg var selv 25 før jeg fandt ham. havde da været single i 5 år. han fik/får bare ren besked og omvendt, og så kører det sgu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.