Tøj til Feb/Marts baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.724 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

Kløver

Alle jer mødre derude, der har børn omkring feb/marts, hvad anbefaler i, at man anskaffer sig.

Vi venter os en lille spire 2 marts, så hvad er smartest at anskaffe sig, også så man ikke har for meget.

Hvad anbefaler i ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

Moar'en

Maja84 skriver:

Alle jer mødre derude, der har børn omkring feb/marts, hvad anbefaler i, at man anskaffer sig.

Vi venter os en lille spire 2 marts, så hvad er smartest at anskaffe sig, også så man ikke har for meget.

Hvad anbefaler i ??

Hejsa synes lige jeg vil svare selvom jeg ikke er til så meget hjælp. Jeg har godt nok en dreng fra 23 feb. men pga af hans hjertefejl svedte han rigtig meget som spæd. så vi brugte næsten kun langærmede bodyer og et par tynde bukser når vi var hjemme og så fik han et sæt alm. tøj på når vi skulle ud (dette røg nu normalt af lige så snart vi kom indenfor døren der hvor vi skulle være)

Anmeld

18. juli 2010

Kløver

Moar'en skriver:

Hejsa synes lige jeg vil svare selvom jeg ikke er til så meget hjælp. Jeg har godt nok en dreng fra 23 feb. men pga af hans hjertefejl svedte han rigtig meget som spæd. så vi brugte næsten kun langærmede bodyer og et par tynde bukser når vi var hjemme og så fik han et sæt alm. tøj på når vi skulle ud (dette røg nu normalt af lige så snart vi kom indenfor døren der hvor vi skulle være)

Tak for svar alligevel

Synes det er lidt svært lige at se hvad man skal bruge, og hvor meget af hver, er jo dumt at købe for mange bodyer/langtærmede osv hvis man slet ikke får brug for det

Anmeld

18. juli 2010

Mor til L&S

Min lille pige blev født 31 marts...

Og vi brugte mange langærmet body samt bukser og en god varm trøje!!

Synes der gik lang tid før hun brugte kort ærmet body!

Held & lykke

Anmeld

18. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

Maja84 skriver:

Tak for svar alligevel

Synes det er lidt svært lige at se hvad man skal bruge, og hvor meget af hver, er jo dumt at købe for mange bodyer/langtærmede osv hvis man slet ikke får brug for det

Altså søde Maja...

Endnu engang tillykke, ved hvor meget i ønsker det barn...

Vi har brugt lang ærmed body'er i fede farver og så med en t-shirt uden på - eller en kort ærmed skjorte...

Til en pige kan du jo 'nøjes' med en langærmet body og en kjole uden på, så har hun heller ikke for mange lag på ét sted...

Anmeld

18. juli 2010

Moar'en

Tak for svar alligevel

Velbekomme. Men jeg kan gi' dig det råd vi fik af vores jordemoder, Husk butikkerne har også åben når du har født . Vi købte lidt af hver, og så var det bare ud og købe efter hvad vi manglede.

Og forresten stort tillykke med den kommende lille bebes

Anmeld

18. juli 2010

Kløver

Mor til Frederic skriver:

Altså søde Maja...

Endnu engang tillykke, ved hvor meget i ønsker det barn...

Vi har brugt lang ærmed body'er i fede farver og så med en t-shirt uden på - eller en kort ærmed skjorte...

Til en pige kan du jo 'nøjes' med en langærmet body og en kjole uden på, så har hun heller ikke for mange lag på ét sted...

Ej det var da bare en super ide Det havde jeg jo slet ikke tænkt på

Anmeld

18. juli 2010

Kløver

Moar'en skriver:

Velbekomme. Men jeg kan gi' dig det råd vi fik af vores jordemoder, Husk butikkerne har også åben når du har født . Vi købte lidt af hver, og så var det bare ud og købe efter hvad vi manglede.

Og forresten stort tillykke med den kommende lille bebes

tusind tak, og mna kan jo håbe folk også giver lidt, efter reaktionerne fra kommende bedsteforældre/mostre allerede kan det nok ikke udelukkes

Anmeld

18. juli 2010

Moar'en

Maja84 skriver:

tusind tak, og mna kan jo håbe folk også giver lidt, efter reaktionerne fra kommende bedsteforældre/mostre allerede kan det nok ikke udelukkes

Hehe ja det er jo lige det. Der plejer os at falde lidt af der.

Anmeld

18. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

Maja84 skriver:

Ej det var da bare en super ide Det havde jeg jo slet ikke tænkt på

Altid til rådighed...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.