Hvad laver I når I er hjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

henh01

Ja som overskriften nok lyder så har jeg meget svært ved at finde på noget at foretage mig herhjemme. Bor i en lille 3 værelses lejlighed med min datter på 6, kæreste og hund og er tilmed gravid. Så her er at dømme ikke voldsomt med plads.

Hvad laver I andre når I er hjemme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

henh01

Nogen må da være hjemme af og til

Anmeld

18. juli 2010

Vingummien

Jeg nyder min dreng sætter lidt musik på, og skaber mig total åndsvagt sammen med knægten, det elsker han. Er alene med ham, så skal nogle gange opfindsomhed til.

Laver lidt nyttige ting. Læser en bog sammen med Emil. Går evt en lille tur ud på legepladsen eller bare en tur ud for at få lidt luft

Anmeld

18. juli 2010

JulieE

Hejsa!

Vi bor også i en lille 3 værelses på 60 kvm, min mand, vores to børn på 3 og 6 år og jeg.Udover alt det praktiske, tøjvask, madlavning osv, som vi inddrager børnene i er det ting som puslespil, spil, computerspil ungerne laver meget. Min store dreng er vild med lego, så her leges også tit med lego/duplo. Altså ting som ikke kræver vildt meget plads, men stadig er hyggeligt samvær

Mange hilsner

Julie

Anmeld

18. juli 2010

henh01

Tulipan skriver:

Jeg nyder min dreng sætter lidt musik på, og skaber mig total åndsvagt sammen med knægten, det elsker han. Er alene med ham, så skal nogle gange opfindsomhed til.

Laver lidt nyttige ting. Læser en bog sammen med Emil. Går evt en lille tur ud på legepladsen eller bare en tur ud for at få lidt luft

Jeg synes også alting var meget nemmere da jeg var alene med min datter.... Det lyder mærkeligt, men det ikke at være sammen med sit barns bio far er ikke altid nemt. Jeg føler tit hun er i vejen osv.

Anmeld

18. juli 2010

henh01

JulieE skriver:

Hejsa!

Vi bor også i en lille 3 værelses på 60 kvm, min mand, vores to børn på 3 og 6 år og jeg.Udover alt det praktiske, tøjvask, madlavning osv, som vi inddrager børnene i er det ting som puslespil, spil, computerspil ungerne laver meget. Min store dreng er vild med lego, så her leges også tit med lego/duplo. Altså ting som ikke kræver vildt meget plads, men stadig er hyggeligt samvær

Mange hilsner

Julie

Min datter på 6 har meget svært ved at finde på noget hun vil lege med. Vi kan spille spil eller lægge puslespil ellers vil hun helst spille computer og se tv og det får hun ikke lov til. Så keeeeder hun sig og det er virkelig frustrende.

Anmeld

18. juli 2010

JulieE

henh01 skriver:

Min datter på 6 har meget svært ved at finde på noget hun vil lege med. Vi kan spille spil eller lægge puslespil ellers vil hun helst spille computer og se tv og det får hun ikke lov til. Så keeeeder hun sig og det er virkelig frustrende.

Uha... Jeg synes også min søn på 6 år kan være en udfrodring. Nogle dage vil han også helst bare spssille nintendo eller se tegnefilm  Tror måske lidt det har med alderen at gøre. Nogle dage er jeg den hårde mor, der bare siger "Gå ind på værelset og leg". han bliver smadder sur, men som går der 10 min og så bygger han lego eller leger med noget andet. Synes tit han lige skal provokeres til at lege selv, hvis du forstår hvad jeg mener

Anmeld

18. juli 2010

Vingummien

henh01 skriver:

Jeg synes også alting var meget nemmere da jeg var alene med min datter.... Det lyder mærkeligt, men det ikke at være sammen med sit barns bio far er ikke altid nemt. Jeg føler tit hun er i vejen osv.

Skal den forstås som at dit bio barn er i vejen efter du har fået ny kæreste? Eller misforstod jeg den.

Hvis ikke jeg misforstod, hvorfor føler du så sådan?

Anmeld

18. juli 2010

henh01

Tulipan skriver:

Skal den forstås som at dit bio barn er i vejen efter du har fået ny kæreste? Eller misforstod jeg den.

Hvis ikke jeg misforstod, hvorfor føler du så sådan?

Det skal forstås således at min kæreste aldrig har haft børn/været i forhold med børn og somme tider føler jeg at han synes hun er irriterende. Hun er meget sin egen - stædig som én i helvede og hjemme hos mormor og morfar styrer hun spillet og det samme sker hos sin far så når hun er her prøver hun virkelig grænser af for at se hvormeget hun kan komme til at styre. Hvis du forstår.

Samtidig har hun svært ved at lege selv og vil gerne underholdes hele tiden. Det kan være lidt svært for min kæreste at forstå hendes frustrationer overfor kedsomhed, når hun savner sin far osv. Han prøver virkelig hårdt at være god ved hende og lave ting - det er bare svært når hun vil underholdes kontant og på den måde kommer hun til at fylde meget.

Anmeld

18. juli 2010

henh01

JulieE skriver:

Uha... Jeg synes også min søn på 6 år kan være en udfrodring. Nogle dage vil han også helst bare spssille nintendo eller se tegnefilm  Tror måske lidt det har med alderen at gøre. Nogle dage er jeg den hårde mor, der bare siger "Gå ind på værelset og leg". han bliver smadder sur, men som går der 10 min og så bygger han lego eller leger med noget andet. Synes tit han lige skal provokeres til at lege selv, hvis du forstår hvad jeg mener

Det siger jeg hver dag til min datter, men hun ved ikke rigtig hvad hun skal foretage sig. Hun tegner lidt men ellers besidder hun ikke den store evne til at lege alene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.