Modermælk i babys næse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.055 visninger
23 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

smokin

Malou er blevet forkølet og det er rigtig slemt om aftenen og om natten. Vi var til lægen og blive lyttet på, så det ikke udvikler sig og jeg spurgte ind til hvad man kunne gøre for at hjælpe hende på vejrtrækningen i næsen.

Lægens svar: Put modermælk i næsen på hende. ØHHH HVAD?!

Nå men jeg har gået og tænkt at det da var FOR mærkeligt til mig og at jeg ikke ville, men de sidste to dage har det været virkelig slemt... Så idag prøvede jeg med en sprøjte at dryppe forsigtigt i næsen..

Og lad mig sige det sådan: DET VIRKER SATME!!! WOOOOW!!!

Det råd er hermed givet videre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

XXSS

Zette skriver:

Malou er blevet forkølet og det er rigtig slemt om aftenen og om natten. Vi var til lægen og blive lyttet på, så det ikke udvikler sig og jeg spurgte ind til hvad man kunne gøre for at hjælpe hende på vejrtrækningen i næsen.

Lægens svar: Put modermælk i næsen på hende. ØHHH HVAD?!

Nå men jeg har gået og tænkt at det da var FOR mærkeligt til mig og at jeg ikke ville, men de sidste to dage har det været virkelig slemt... Så idag prøvede jeg med en sprøjte at dryppe forsigtigt i næsen..

Og lad mig sige det sådan: DET VIRKER SATME!!! WOOOOW!!!

Det råd er hermed givet videre...

Jaaa det undrede også mig da min veninde sagde det  den besked fik vi ikke første gang jeg var gravid selvom det var i 09. Fantastisk at det virker

Anmeld

18. juli 2010

smokin

Tanja78 skriver:

Jaaa det undrede også mig da min veninde sagde det  den besked fik vi ikke første gang jeg var gravid selvom det var i 09. Fantastisk at det virker

Det er HELT vildt så godt det virker! Så må man sku prøve at lade vær at tænke på at det er modermælk.

Anmeld

18. juli 2010

Maria.

Modermælk virker på alt!! også ved begyndende øjenbetændelse.. Eller hvis de har rigtig mange hormon/varmeknopper kan du smøre det på som "creme".. Den virker hver gang!

Anmeld

18. juli 2010

Maria.

Modermælk virker på alt!! også ved begyndende øjenbetændelse.. Eller hvis de har rigtig mange hormon/varmeknopper kan du smøre det på som "creme".. Den virker hver gang!

Anmeld

18. juli 2010

cille22

Ja det modermælk er bare smart, jeg har også gjort det ved mine 3 unger, når de var forkølet og vuptii så er der gennemgang.

Knus cille

Anmeld

18. juli 2010

Stephanie3

Vildt.

Anmeld

18. juli 2010

smokin

Maria. skriver:

Den nye viundercreme som andre betaler dyre domme for!

Anmeld

18. juli 2010

Maria.

Zette skriver:

Den nye viundercreme som andre betaler dyre domme for!

Netop! vi burde tage patent på det og sælge det.. Vi kunne blive milliardærer!

Anmeld

18. juli 2010

smokin

Maria. skriver:

Netop! vi burde tage patent på det og sælge det.. Vi kunne blive milliardærer!

haha ja! jeg kan sagtens undvære lidt "fløde" til et par flasker creme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.