nægter andet end babs.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2010

Mathilde

Åh hvor jeg kender det!

Det var præcis det samme herhjemme. Celina ville bare kun have bryst og intet andet! Så jeg ammede hende fuldt til 8mdr. Når hun var i dp (3gange/uge i 4timer) malkede jeg ud og hun tog det i en tudekop efter længere kamp...

Jeg begyndte at give hende bondebrød med leverpostej blødt op i lidt mælk. Bitte små bidder og det gik ok. Så vi sprang grød helt over og hun vil stadig ikke have det!

Slap af omkring maden og gør det til en hyggelig og god oplevelse for hende. Celina har stadig svært ved alm mad og jeg ammer hende stadig meget, men er sikker på det kommer. Nogle er bare langsommere end andre

Held og lykke med det....og jeg forstår alle de følelser som du højst sandsyndligt står med også i forbindelse med dp start. Men det skal nok gå

Knus til dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

MaleneG

Muffi . skriver:

Kan du ikke prøve at lade manden stå for det i starten ?  Du skal smutte helt væk når han mader hende

Skal hun starte i Tulstrup børnehus ? Er selv blevet vildt glad for stedet .

Manden har desværre ikke så meget tålmodighed, og giver op efter 5 min  så det er ikke til meget hjælp.

Hun skal desværre gå ned i alsønderup, fordi de først har plads i børnehuset i 2011 

Anmeld

19. juli 2010

Lady Marion <3

MaleneG skriver:

Manden har desværre ikke så meget tålmodighed, og giver op efter 5 min  så det er ikke til meget hjælp.

Hun skal desværre gå ned i alsønderup, fordi de først har plads i børnehuset i 2011 

Ærgeligt , det kunne ellers hjælpe da hun ikke forbinder ham med mælk    Ej øv , det er da møgirriterende når nu i bor lige ved siden af

Anmeld

19. juli 2010

MaleneG

Muffi . skriver:

Ærgeligt , det kunne ellers hjælpe da hun ikke forbinder ham med mælk    Ej øv , det er da møgirriterende når nu i bor lige ved siden af

jah meget .. men sådan det, så længe de er søde dernede, så er det jo til at leve med  

Bor du egentlig nede ved brunebjerg?

Anmeld

19. juli 2010

Lady Marion <3

MaleneG skriver:

jah meget .. men sådan det, så længe de er søde dernede, så er det jo til at leve med  

Bor du egentlig nede ved brunebjerg?

ja tror nu også det er et godt sted   Jo jeg bor på Brunebjerg ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.