min datter på 6½ måned, nægter simpelthen at spise medmindre hun bliver ammet.
Jeg har efterhånden prøvet alverdens flasker/suttehoveder og lige lidt hjælper det, nu har jeg så investeret i en tudkop, fordi alle siger at det er jo bare "lykken" når de nægter at tage flaske, men nej heller ikke den gider hun, hun kaster med den, og vrider sig rundt hvis hun skal drikke af den
Grød vil hun heller ikke, jeg startede stille og roligt op da hun var 4 mdr, men efter 14 dage stoppede jeg igen ( 14 dages pause) fordi jeg tænkte hun nok ikke var klar. siden hun blev 5 mdr har jeg tilbudt hende grød, og kort inden hun blev 6 mdr begynde jeg at tilbyde hende det flere gange dagligt. jeg kan max, få 5 ske fulde i hende, ved snyd. dvs. at jeg skal få hende til at grine/smile og når hun åbner munden, skynder jeg mig at proppe det i hende, og lige lidt hjælper det selvom det er hende selv som sidder med skeen og fedter rundt.
Jeg føler mig efterhånden ret presset, da hun skal starte op i vg om 3 ugers tid, pga. opstart af den praktiske del af min uddannelse. Jeg har kraftigt overvejet at købe nogle mælkestop piller, og så må det blive på den hårde måde, men men men.. hvad så med min lille guldklump, som jo nægter at spise fra andet end mit bryst? Når jeg først har taget de piller, så er der jo ingen vej tilbage, men jeg kan jo ikke stadig fuld amme hende når hun skal gå i vg, og jeg på arbejde.
Gode råd, og ideer modtages med kyshånd.
Anmeld