Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Findusinde skriver: Hejsa! Laura skal starte i DP om 14 dage.. Uha, jeg gruer for det! Vi har fundet den sødeste DP, så tror virkelig ikke Laura får det svært ved at blive afleveret. Det er nok nærmere mig der får det svært... Men er blevet lidt nysgerrig omkring hvornår aflevere i og hvornår henter i? JEg kan ikke helt finde ud af om jeg synes det er lang tid Laura skal være afsted.. de fleste dage vil hun blive afleveret 7.30 og hentet igen ved 15 tiden... Knus
Hejsa!
Laura skal starte i DP om 14 dage.. Uha, jeg gruer for det! Vi har fundet den sødeste DP, så tror virkelig ikke Laura får det svært ved at blive afleveret. Det er nok nærmere mig der får det svært...
Men er blevet lidt nysgerrig omkring hvornår aflevere i og hvornår henter i? JEg kan ikke helt finde ud af om jeg synes det er lang tid Laura skal være afsted.. de fleste dage vil hun blive afleveret 7.30 og hentet igen ved 15 tiden...
Knus
Nu er Emil godt 2. Men han har siden jul blevet afleveret 6.15 og hentet igen halv 4- 4.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128