Hvornår aflevere og henter i de små i DP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. juli 2010

Findusinde

Hejsa!

Laura skal starte i DP om 14 dage.. Uha, jeg gruer for det! Vi har fundet den sødeste DP, så tror virkelig ikke Laura får det svært ved at blive afleveret. Det er nok nærmere mig der får det svært...

Men er blevet lidt nysgerrig omkring hvornår aflevere i og hvornår henter i? JEg kan ikke helt finde ud af om jeg synes det er lang tid Laura skal være afsted.. de fleste dage vil hun blive afleveret 7.30 og hentet igen ved 15 tiden...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

Louise mortil4

jeg tror det er meget normalt med den tid du afleverer og henter. Vores er i DP fra 06.30 til 15.45 og de store er i BH fra 06.50 til 15.30. Det er mig der afleverer da manden starter endnu tidligere end mig, men manden henter så da jeg de fleste dage først har fri kl 18 når køerne er malket.

Anmeld

17. juli 2010

Valle81

Findusinde skriver:

Hejsa!

Laura skal starte i DP om 14 dage.. Uha, jeg gruer for det! Vi har fundet den sødeste DP, så tror virkelig ikke Laura får det svært ved at blive afleveret. Det er nok nærmere mig der får det svært...

Men er blevet lidt nysgerrig omkring hvornår aflevere i og hvornår henter i? JEg kan ikke helt finde ud af om jeg synes det er lang tid Laura skal være afsted.. de fleste dage vil hun blive afleveret 7.30 og hentet igen ved 15 tiden...

Knus

Dejligt at i har fået en skøn dagplejer - alfa omega:0)

Jeg synes det lyder rimeligt med aflevering og afhentning  - og i har hende jo afsted i det tidsrum i har brug for det pga arbejde studier mm og ikke bare fordi hun skal være der:0)

Knus christina, som hader at ens børn skal ud og passes. Nu er jeg på barsel, men når det er slut er jeg alene om at bringe og hente to børn og har et 37 timers arbejde, så der hedder det afleveret mellem 0715-0745 og hentes igen mellem 1600-1630:0(

Anmeld

17. juli 2010

Halbschön

Findusinde skriver:

Hejsa!

Knus

Hejsa ;o)

Nicolai er også lige startet for lidt over en måned siden.. Da jeg var i praktik blev han afleveret kl 7 og hentet omkring 14-14.30.. Nu hvor jeg har studiefri så kommer han lidt over 8 og blir hentet igen omkring kl 14.. Ligenu har vi to ugers ferie sammen, men ellers er han afsted selvom jeg lige nu har fri..

Anmeld

17. juli 2010

wamse

Jeg afleverede og hentede som behovet var til, altså efter mine arbejdstider. Lærke havde lange dage, men med fuldtidsjob, så var det sådan. Hun var der fra 6.45-15.30 hver dag, men mindre jeg havde fri, så havde hun selvfølgelig også fri.  Hver 3. uge blev hun dog afleveret senere,  da jeg var på aftenhold der.

Anmeld

17. juli 2010

Findusinde

Hvornår hun blir afleveret vil ligge rimelig fast, det vil være 7.30... For manden møder på job kl 8 og mens jeg går i skole kører vi sammen.. Når jeg starter i praktik skal jeg møde kl 7, der vil Thomas heldigvis stadig være den der aflevere.. Om onsdagen vil hun somregel have fri, for der har Thomas fri.. Hvonår hun blir hentet vil svinge meget mellem kl 13.30 og ca 15.30....

Anmeld

17. juli 2010

LinLin

Det var oftest 7.30 til 14.30 - da jeg gik i skole (det første år) Så kunne han nå  at sove middagslur   Derefter var det lidt forskelligt, men stadig rimeligt korte dage, da jeg havde mellem 25 og 32 timers arbejde om ugen det sidste år

Anmeld

17. juli 2010

Stepmom87

Lige pt bliver min datter afleveret omkrng kl. 9 og hentet igen ved 13-14 tiden, men når jeg begynder i skole til august kommer dagene til at se sådan her ud:

Mandag 10-16, Tirsdag 7-12, Onsdag 7-13.30, Torsdag 7-12 og Fredag 10-14.

Vi har den fordel at min mand arbejder nat, så ungerne behøver ikke være i VS/skole hele dagen..

Anmeld

17. juli 2010

TbCp

Til at starte med var Liva som regel afsted fra 8.30-9 til 15.
Da jeg begyndte at arbejde som dagplejer og manden stadtig arbejdede hjemmefra blev det far 8.30-9 til ca. 15.30.
Nu hvor manden kører hver morgen ved 5.30 tiden og først er hjemme ved spisetid er det mig der både aflevere og henter så er hun der fra 6.45 til 15.30 (fredag til 15).

Nu havde hun så sidste dag i dagplejen igår og skal starte i børnehave efter ferien og der bliver tiderne nok også 6.45 - 15.30 dog har manden som regel fri onsdag så der kommer hun først ved 9 tiden.

Jeg synes de tider du kan aflevere og hente er rigtig gode! Jeg ville ønske at Liva ikke behøvede at være længere tid afsted

Anmeld

17. juli 2010

CarinaSB

Han bliver afleveret ca 9 og hentet kl 14 Når jeg starter i skole her i august bliver det 7.45- 15.40 Vi har dog ferie i uge 31, 32 og 2 dage i 33 så der skal bare hygges

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.