Svamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2008

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Tak for rået men desvære er det prøvet og det hjalp en kort peiode:(

Ja det hjælper kun kort, det er noget du er nød til at have liggende så du kan smøre når det Føles nødvendigt... For det er simpelhen graviditeten der ændre din bakterie flora... Man kan også få en creme fra vivag, men den er efter min mening elendig... Men ellers er alternativet lad være med at have sex, vaske dig i understellet hver dag sørg for at holde det rent... Skal lige siges at jeg var 11 første gang jeg havde svamp så jo jeg ved hvad du snakker om...

Betina1978

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2008

charlottekri

jeg fik også svamp under min graviditet og det hjalp med at holde det væk at sove uden trusser (selvfølgelig efter behandling med vaginal stikpille)
(H)

Anmeld

27. juni 2008

Anonym trådstarter

Har prøvet det masser af gange før men ikke så længe og har også fuldt alle de regler som du gir mig men det kommer hurtigt igen og det er smadder irreterende ellers tak for de gode råd:)

Knus

Anmeld

27. juni 2008

Anonym trådstarter

Ok det var måske værd at prøve hedder den vaginal stikpille?

Anmeld

27. juni 2008

charlottekri

det var en jeg fik hos lægen, som man skulle stikke op når man gik i seng og så flød der noget snask ud om morgenen når man gik på toilet... der var 3 piller i en æske og det hjalp (mit var så slemt at jeg knapt kunne gå fordi det sved sådan....)

Anmeld

27. juni 2008

Anonym trådstarter

Kan du huske hvad den hed?

Anmeld

27. juni 2008

charlottekri

nej, desværre... :( det er ca et år siden efterhånden... men de er rimelig store (ca fugleæg...) kan huske at den første kunne jeg næsten ikke proppe op fordi jeg var så hævet...
ps. du skal ikke være flov over det; det er en naturlig ting at komme ud for når man bliver gravid ;)

Anmeld

28. juni 2008

heaven

charlottekri skriver:

det var en jeg fik hos lægen, som man skulle stikke op når man gik i seng og så flød der noget snask ud om morgenen når man gik på toilet... der var 3 piller i en æske og det hjalp (mit var så slemt at jeg knapt kunne gå fordi det sved sådan....)

åh ja, den kur har jeg også prøvet - jeg tænkte bare, shit, hvordan skal jeg få denne "bowlingkugle" op i mit ømme underliv... men den er god den kur, så kære Ano: til lægen igen og sig du skal have den, NU!!!!

Jannie - der tror på du har det skidt.

Anmeld

28. juni 2008

Anonym trådstarter

Er der slet ikke nogen der kender navnet på den kur og hvor længe virkede den...

Anmeld

28. juni 2008

heaven

Anonym skriver:

Er der slet ikke nogen der kender navnet på den kur og hvor længe virkede den...

Kan altså ikke huske navnet, det må din læge finde frem til..... hos mig virkede det perfekt - svampen kom ikke igen i hvert fald:P

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.