Svamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.977 visninger
20 svar
0 synes godt om
27. juni 2008

Anonym trådstarter

Hej jeg har et lidt flovt spørgsmål jeg er gravid og efter jeg er blevet det har jeg lidt af svamp i skridtet jeg har prøvet alle kure men det virker ikke det klør og svier frygteligt og det har ca været 4 mrd nu er det sundt ?og er der andre der har prøvet det? Vores sexliv er heller ikke godt fordi det svier sådan hver gang og går jeg ikke lige i bad hver dag bliver det rigtig slemt har talt med min læge men syntes ikke rigtig at komme nogen vejne håber der er nogen som kan hjælpe mig da det irretere mig rigtig meget :(:'( Knus Ps Nogle dage lugter det også forfærdeligt hjælp mig plz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2008

heimchen

hej anonym :)

hvad siger din læge til det? hjælper han/hun dig ikke med at komme af med det eller henvise dig til en der kan hjælpe dig? jeg ved ikke så meget om det, men tror da ikke det er decideret sundt for hverken dig eller baby , slet ikke når det har stået på i lang tid... hvis din læge ikke hjælper dig yderligere, synes jeg du skal gå til din jordmoder/eller sygehuset - sige det som det er, og insistere på du får hjælp. det er jo ikke ligefrem sjovt...

håber du får det bedre og baktussen snart finder sin gravplads :)

- sus.

Anmeld

27. juni 2008

Anonym trådstarter

Hej min læge har givet mig forskellige kure men det hjælper ikke rigtig og ellers siger hun ikke noget og jeg bliver heller ikke henvist til nogen andre men har læst i de der bøger man får at det ikke er sundt og man kan resikere at føde før tid pågrund af det har sagt det til lægen men hun siger at det ikke er så slemt men hvorfor skriver de det så i bøgerne?:'(

Anmeld

27. juni 2008

Rasmine

Lyder lidt som en and, rap rap.

Tror ikke på at nogen læger "ikke rigtig siger noget" til det, sorry.

Anmeld

27. juni 2008

Janep

HejZa :) IIh hvor har jeg ondt af dig :( Har selv haft det - dog ikke i forbindelse med graviditeten, men ved hvordan det føles, og puha 4 mdr med det :'( godt det ikk er mig. Da jeg havde det fik jeg noget creme at smøre med, men ved self ikk om man må bruge det i forbindelse med graviditeten. Men jeg syndes helt klart at du skal ta til lægen igen og så sige at du bar skal ha noget. Ellers blir det bar være og være. Det gjorde det i hvertfald ved mig Håber du finder ud af det (H) jane

Anmeld

27. juni 2008

Christinahr

Mebach skriver:

Lyder lidt som en and, rap rap.

Tror ikke på at nogen læger "ikke rigtig siger noget" til det, sorry.

ØHH?

Jeg har også været så uheldig. Jeg fik en pille jeg skulle putte op og vups, så var det væk.

Man kan købe flere produkter på f.eks. apotektet der skulle virke

Anmeld

27. juni 2008

Anonym trådstarter

Det kan godt være at du synes at det lyder som en and men så skal du da være glad for at din læge gør noget Mebach

Christina kan du huske hvad den pille hed jeg er villig til at prøve hvad som helst

Knus

Anmeld

27. juni 2008

Plysbjørnen

[citat][f][småt]Anonym skriver:[/småt][/f] Hej jeg har et lidt flovt spørgsmål jeg er gravid og efter jeg er blevet det har jeg lidt af svamp i skridtet jeg har prøvet alle kure men det virker ikke det klør og svier frygteligt og det har ca været 4 mrd nu er det sundt ?og er der andre der har prøvet det? Vores sexliv er heller ikke godt fordi det svier sådan hver gang og går jeg ikke lige i bad hver dag bliver det rigtig slemt har talt med min læge men syntes ikke rigtig at komme nogen vejne håber der er nogen som kan hjælpe mig da det irretere mig rigtig meget :(:'( Knus Ps Nogle dage lugter det også forfærdeligt hjælp mig plz[/citat] Svamp under graviditet er meget normalt. smut på apoteket og køb en gang Canesten creme med en stikpille (fås i håndkøb) og så prøv at spørge efter en sæbe fra enten Vivag eller Latacyd, begge dele er beregnet til underlivet og hjælper med at opretholde den naturlige bakterie flora i understellet... Betina

Anmeld

27. juni 2008

Anonym trådstarter

Tak for rået men desvære er det prøvet og det hjalp en kort peiode:(

Anmeld

27. juni 2008

Christinahr

Desvæære ikke, fik den ved læge den dag hun konstaterede det.

Men har du spurgt på apotektet hvad de kan anbefale?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.