Er så lost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Ja føler mig nok lidt ensom. Og vil da gerne at min fyr kan vise mig frem, hvis du forstår.

Og har nævnt det med at jeg kan tage med, flere gange

Altså med at stole, den er sku svær. Tror jeg vil sige det sådan, at det er nok det han drikker jeg ikke stoler på.

tror jeg ved præcis hvordan du har det... Var igennem det med en eks og til sidst blev det faktisk for meget og jeg forlod ham

Det er ikke nemt, for det er selvfølgelig ikke fair at du bare skal sidde derhjemme og glo, men på den anden side kan du jo heller ikke "forbyde" ham at tage afsted hvis det er det han helst vil

Måske du skal sige til ham at du ikke har lyst til at leve sådan og at han enten må tage lidt mere hensyn eller også må han sige fra... Man er jo 2 i et parforhold og det nytter ikke noget den ene føler sig ensom.. så kan man vel ligeså godt være alene Så kommer det i hvert fald ikke bag på én at man er alene!?

Det kan ikke være nemt for dig! Du får lige en krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Anonym trådstarter

ProjektBaby nu med håb skriver:

Ja læste lige du egentlig havde svaret

Tjaa... om der er forskel.... Lidt, eftersom han ikke har samme tilknytning til barnet. MEN jeg ville sige

Vil du mig, vil du OGSÅ mit barn, og VI kan ikke fungere som familie når du render så meget i byen.

Men så skal du være klar på han siger fint, jeg smutter. (jeg har altid ment mit barn ikke skal nedgøres/nedprioriteres bare fordi en kæreste vil i byen... 1-2 gange om måneder er ok (hvor jeg er med den ene gang) men ellers ; Vil du mig og mit barn eller feste)

Men jeg har også meget meget klar holdning.....

Ja plejer jeg også at have. Men er blevet forelsket... Suk

Anmeld

16. juli 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

tror jeg ved præcis hvordan du har det... Var igennem det med en eks og til sidst blev det faktisk for meget og jeg forlod ham

Det er ikke nemt, for det er selvfølgelig ikke fair at du bare skal sidde derhjemme og glo, men på den anden side kan du jo heller ikke "forbyde" ham at tage afsted hvis det er det han helst vil

Måske du skal sige til ham at du ikke har lyst til at leve sådan og at han enten må tage lidt mere hensyn eller også må han sige fra... Man er jo 2 i et parforhold og det nytter ikke noget den ene føler sig ensom.. så kan man vel ligeså godt være alene Så kommer det i hvert fald ikke bag på én at man er alene!?

Det kan ikke være nemt for dig! Du får lige en krammer

Nej det er ikke nemt

Mange tak

Anmeld

16. juli 2010

Anonym trådstarter

ProjektBaby nu med håb skriver:

Ja læste lige du egentlig havde svaret

Tjaa... om der er forskel.... Lidt, eftersom han ikke har samme tilknytning til barnet. MEN jeg ville sige

Vil du mig, vil du OGSÅ mit barn, og VI kan ikke fungere som familie når du render så meget i byen.

Men så skal du være klar på han siger fint, jeg smutter. (jeg har altid ment mit barn ikke skal nedgøres/nedprioriteres bare fordi en kæreste vil i byen... 1-2 gange om måneder er ok (hvor jeg er med den ene gang) men ellers ; Vil du mig og mit barn eller feste)

Men jeg har også meget meget klar holdning.....

Ik blevet. ER forelsker. Har jo været det i noget tid

Anmeld

17. juli 2010

Enayia

Jeg indrømmer det gerne blankt, jeg er gammeldags og jeg syntes ikke det er i orden.

Hos mange af vores venner er det helt fint, men her i huset har vi begge (heldigvis) samme instilling om at familie og gå i byen/druk ikke hører sammen.

Der er forskel på at få noget godt mad hos venner, familie eller her og så servere alkohol.Men det med at gå i byen er ikke det vi er mest til her.

Helt personligt bryder jeg mig ikke om det miljø med druk, højt musik og mange steder er det blot et kødmarked.

Men hurra for vi alle er forskellige! Hatten af for dem der kan få det til at fungere og synes det er fedt!

Hvad jeg så ville sige hvis min mand gik en del i byen og med piger?

Ja jeg ville blive tosset, for jeg synes det er noget man gør inden man stifter familie !

Knus Enayia

Anmeld

17. juli 2010

qp

Må mænd nu ikke have veninder fordi de er i forhold? Ja jeg gad sgu ikke i byen med min kæreste... hehe. Ville da hellere feste med vennerne...

Anmeld

17. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg tror det ville komme an på (hvis jeg var i din situation) hvor længe I har været sammen. Hvis foroldet nu er helt nyt så kan jeg da godt forstå han liiige skal væne sig til at være familiefar og måske har brug for at lukke lidt damp ud uden dig i weekenden af og til...Det er jo en rigtig hård omstilling.

Hvis det var et lidt ældre forhold så ville jeg spørge ham hvorfor han ikke havde lyst til at jeg skulle med - og så ville jeg lytte meget indgående til svaret. Er det måske fordi du  er blevet så meget mor at du ikke er særlig sjov at gå i byen med? Personligt synes jeg det er ret hæmmende for min aften hvis min kæreste sidder og kigger på uret hele aftenen og mest af alt tænker på at han skal op med den lille i morgen eller hvis han ikke snakkede om andet end barnet.Vi mødre skal liiige vænne os til at gå i byen igen, og hvis han synes der er rigeligt med børnesnak og kernefamilie i hverdagen så har han måske bare brug for at koble helt fra?

Hvis du har brug for at det ikke er hver weekend så må du jo sige det. Det samme hvis du er usikker på de piger han hænger ud med...

MVH

Rosa

Anmeld

17. juli 2010

sarahb

her er der heldigvis ingen af os der tager i byen, men hygger os hellere med vores venner og veninder. så vi har slet ikke den problematik herhjemme, heldigvis. For jeg ville ikke acceptere han skulle rende i byen med piger.
Men vi ser hver især vores venner 2-3 gange om ugen og det nyder vi at vi kan lave noget hver for sig uden den ene brokker sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.