Er så lost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.321 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

Anonym trådstarter

Hvor meget kan acceptere, at jeres anden halvdel går i byen, uden i er med?

Og hvor meget kan i, acceptere at det er med piger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Unalisa

han må gerne gå i byen, men med måde.. altså han skal ikke komme og sige at han skal i byen kl 2 om natten

Med Piger????? hvad skal han med dem, nej da

Anmeld

16. juli 2010

Anonym trådstarter

Unalisa skriver:

han må gerne gå i byen, men med måde.. altså han skal ikke komme og sige at han skal i byen kl 2 om natten

Med Piger????? hvad skal han med dem, nej da

Hvis det nu er fredag og lørdag, og man sidder herhjemme og kukkelure.

Ja, tøser. I aften er han afsted med en.

Imorgen skulle han være afsted med 2, men ender så med, at skal i byen med nogle helt andre, hvor der dog også er et par andre fyre.

Anmeld

16. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Hvis det nu er fredag og lørdag, og man sidder herhjemme og kukkelure.

Ja, tøser. I aften er han afsted med en.

Imorgen skulle han være afsted med 2, men ender så med, at skal i byen med nogle helt andre, hvor der dog også er et par andre fyre.

det ville jeg ikke synes var ok! Men nu har vi også en lille pige som ligeså meget har brug for farmand som jeg har...

Det er HELT fint at han render i byen engang imellem, og han må skam også tage afsted med sine veninder (jeg stoler fuldstændig på ham), men jeg ville blive ked af hvis det virkede som om han hellere ville i byen end være sammen med mig (og Laura)...

Men manden min går meget sjældent i byen, så jeg kender ikke helt problematikken - heldigvis!

Anmeld

16. juli 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

det ville jeg ikke synes var ok! Men nu har vi også en lille pige som ligeså meget har brug for farmand som jeg har...

Det er HELT fint at han render i byen engang imellem, og han må skam også tage afsted med sine veninder (jeg stoler fuldstændig på ham), men jeg ville blive ked af hvis det virkede som om han hellere ville i byen end være sammen med mig (og Laura)...

Men manden min går meget sjældent i byen, så jeg kender ikke helt problematikken - heldigvis!

Heldig dig.

Problemet ligger også i, at hvis jeg nævner at få passet ungen, så vi evt kan få os en bytur. Så er han ikke så meget for det

Anmeld

16. juli 2010

TTM

hmm.... den er svær...

Nu kender jeg de fleste af min kærestes venner/veninder, så jeg ville ikke ha' noget problem med han gik i byen med dem..

Men ellers ville jeg sige;
Stoler du på ham?

Hvis JA

- Så slap du af med en god bog

Hvis NEJ

- Så stop ham og sig det tager overhånd. Fortæl ham hvordan  du føler.

Men derudover, er det lige lovligt meget både fredag og lørdag. Pointer overfor ham om det er dig han kommer sammen med... Og spørg om det nu er dig han så gerne vil? (Nu ved jeg ikke om i har barn/du er gravid eller lign. ) Men hva med om du tog med??

Og det lyder som om du har dine tvivler mht. hvad han laver og hvorfor han render så meget i byen... Så tag en snak med ham inden du bliver for ked/nervøs..

Anmeld

16. juli 2010

Anonym trådstarter

ProjektBaby nu med håb skriver:

hmm.... den er svær...

Nu kender jeg de fleste af min kærestes venner/veninder, så jeg ville ikke ha' noget problem med han gik i byen med dem..

Men ellers ville jeg sige;
Stoler du på ham?

Hvis JA

- Så slap du af med en god bog

Hvis NEJ

- Så stop ham og sig det tager overhånd. Fortæl ham hvordan  du føler.

Men derudover, er det lige lovligt meget både fredag og lørdag. Pointer overfor ham om det er dig han kommer sammen med... Og spørg om det nu er dig han så gerne vil? (Nu ved jeg ikke om i har barn/du er gravid eller lign. ) Men hva med om du tog med??

Og det lyder som om du har dine tvivler mht. hvad han laver og hvorfor han render så meget i byen... Så tag en snak med ham inden du bliver for ked/nervøs..

Med hensyn til at tage med, så læs mit svar ovenover dit

Er mig der er mor her, altså han er ikke barnets rigtig far.

Men burde der være forskel? Altså på forholdet?

Anmeld

16. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Heldig dig.

Problemet ligger også i, at hvis jeg nævner at få passet ungen, så vi evt kan få os en bytur. Så er han ikke så meget for det

hmm.. det lyder da lidt underligt at han ikke vil have dig med!?

Har du talt med ham om det? sagt at du faktisk gerne vil med ham og ikke forstår hvorfor han kun vil afsted med alle andre?

Selvom mænner er fantastiske er de EKSTREMT dårlige til tankelæsning og skal ofte have tingene skåret ud i pap for at forstå hvad vi tænker, føler og mener! Men vi elsker dem jo alligevel

Jeg synes du skal tale med ham om det... Er det fordi du ikke stoler på ham/de piger han er sammen med? eller føler du dig ensom eller hvor ligger problemet?

Knus

Anmeld

16. juli 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

hmm.. det lyder da lidt underligt at han ikke vil have dig med!?

Har du talt med ham om det? sagt at du faktisk gerne vil med ham og ikke forstår hvorfor han kun vil afsted med alle andre?

Selvom mænner er fantastiske er de EKSTREMT dårlige til tankelæsning og skal ofte have tingene skåret ud i pap for at forstå hvad vi tænker, føler og mener! Men vi elsker dem jo alligevel

Jeg synes du skal tale med ham om det... Er det fordi du ikke stoler på ham/de piger han er sammen med? eller føler du dig ensom eller hvor ligger problemet?

Knus

Ja føler mig nok lidt ensom. Og vil da gerne at min fyr kan vise mig frem, hvis du forstår.

Og har nævnt det med at jeg kan tage med, flere gange

Altså med at stole, den er sku svær. Tror jeg vil sige det sådan, at det er nok det han drikker jeg ikke stoler på.

Anmeld

16. juli 2010

TTM

Ja læste lige du egentlig havde svaret

Tjaa... om der er forskel.... Lidt, eftersom han ikke har samme tilknytning til barnet. MEN jeg ville sige

Vil du mig, vil du OGSÅ mit barn, og VI kan ikke fungere som familie når du render så meget i byen.

Men så skal du være klar på han siger fint, jeg smutter. (jeg har altid ment mit barn ikke skal nedgøres/nedprioriteres bare fordi en kæreste vil i byen... 1-2 gange om måneder er ok (hvor jeg er med den ene gang) men ellers ; Vil du mig og mit barn eller feste)

Men jeg har også meget meget klar holdning.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.