Tænker i nogen sinde tilbage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2010

Anonym trådstarter

SØS skriver:

Det forstår jeg ikke helt??? Mener du at børn som lever med mor og far "drømmer om" det modsatte?? DET tror jeg nemlig ikke er korrekt - en naturlig nysgerrighed fra børns side måske, men intet andet... Måske misforstår jeg dig - vil du forklare??

Kan huske jeg havde en veninde, som kun havde sin mor. Og tænkte da tit på det. For kan huske hun måtte en del mere. Og mente jo,det var fordi hun kun havde sin mor :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

Con

Eva. skriver:

Det gør det da næsten nemmere...min den store har heller ikke set sin far og det synes jeg på mange måder har været nemmere og givet ham en mere riolig opvækst og så har jeg kunne styre det hele uden at bruge energi på samrabejde... der er altid noget der kan virke som det optimale, men der er altid noget som også kunne være værre, så det er jo bare om at få det bedste ud af det man nu har at gøre godt med....ikke..

Godt for DIG...hvad med dit barn?

Anmeld

17. juli 2010

Svei

Con skriver:

Godt for DIG...hvad med dit barn?

Det har klart været bedst for MIN søn, det er jeg overbevist om

Anmeld

17. juli 2010

Tjuls

Tror nu altid børn ønsker sig kernefamilien med mor og far.. Og ja måske tænker børn der bor med begge, hvordan det ville være hvis det var anderledes.. Tror du ikke de ønsker det, som de fleste skilmissebørn har et ønske om mor og far er sammen..

Men ja.. Jeg tænker tit tilbage, og min x betyder noget for mig.. Fordi han er min søns far, uden ham, så ville jeg ikke have den søn jeg har, så jeg sætter stor pris på ham, og han vil altid fylde "noget"..

Film og sådan noget rører mig dog ikke rigtigt.. Kun når min søn selv fortæller mig han gerne vil have mor og far er sammen.. Og han ikke forstår det ikke kan lade sig gøre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.