Tænker i nogen sinde tilbage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

Anonym trådstarter

Jeg er alene med mit barn, er ikke sammen med faren mere. Har dog en ny kæreste.

Min x betyder 0 for mig, snakker ikke med ham eller noget.

Men når man ser en film eller sådan med børn der kæmper for at deres familie bliver sammen, så bliver man lidt rørt, eller jeg gør. Tænker lidt tilbage på det der var. Og på hvordan mit barn egentlig vil tage sit liv, resten af sit liv, uden far og mor er sammen.

Kan man undgå at tænke sådan nogle gange? Selvom x'en betyder intet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Svei

Nej, det må jeg sige jeg ikke gør...men jeg har heller aldrig set mor-far-barn måden som den eneste rigtige familie.. mine drenge og jeg er en hel familie og vi mangler ikke noget, faktisk tror jeg mine børn har nogle fordele som familier med mor og far der bor sammen ikke har..

Anmeld

16. juli 2010

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Nej, det må jeg sige jeg ikke gør...men jeg har heller aldrig set mor-far-barn måden som den eneste rigtige familie.. mine drenge og jeg er en hel familie og vi mangler ikke noget, faktisk tror jeg mine børn har nogle fordele som familier med mor og far der bor sammen ikke har..

Ja det kan der være noget om.

Men tror du ikke der er nogle børn, der tænker over det? Kommer selvfølgelig an på alder

Anmeld

16. juli 2010

Svei

Anonym skriver:

Ja det kan der være noget om.

Men tror du ikke der er nogle børn, der tænker over det? Kommer selvfølgelig an på alder

Jo, men børn der lever med mor og far tænker da også over hvordan det mon ville være ikke at bo med dem begge...det behøver jo ikke være skidt at man ønsker noget man ikke har, sådan er det jo for de fleste...jeg var tit misundelig på min veninde, hvis forældre var skilt...

Bare man selv er lykkelig og tror på det man byder sine unger, så tror jeg det smitter.

Mine børn har så heller ikke ldit under at far og mor ikke bor sammen, da far bor meget tæt på..

Anmeld

16. juli 2010

Anonym trådstarter

Jo, men børn der lever med mor og far tænker da også over hvordan det mon ville være ikke at bo med dem begge...det behøver jo ikke være skidt at man ønsker noget man ikke har, sådan er det jo for de fleste...jeg var tit misundelig på min veninde, hvis forældre var skilt...

Bare man selv er lykkelig og tror på det man byder sine unger, så tror jeg det smitter.

Mine børn har så heller ikke ldit under at far og mor ikke bor sammen, da far bor meget tæt på..

Er lidt bange for min måske vil. Da h*n ikke ser sin far...

Men gør da alt for at h*n føler sig elsket og ikke mangler noget

Anmeld

16. juli 2010

Svei

Anonym skriver:

Er lidt bange for min måske vil. Da h*n ikke ser sin far...

Men gør da alt for at h*n føler sig elsket og ikke mangler noget

Det gør det da næsten nemmere...min den store har heller ikke set sin far og det synes jeg på mange måder har været nemmere og givet ham en mere riolig opvækst og så har jeg kunne styre det hele uden at bruge energi på samrabejde... der er altid noget der kan virke som det optimale, men der er altid noget som også kunne være værre, så det er jo bare om at få det bedste ud af det man nu har at gøre godt med....ikke..

Anmeld

16. juli 2010

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Det gør det da næsten nemmere...min den store har heller ikke set sin far og det synes jeg på mange måder har været nemmere og givet ham en mere riolig opvækst og så har jeg kunne styre det hele uden at bruge energi på samrabejde... der er altid noget der kan virke som det optimale, men der er altid noget som også kunne være værre, så det er jo bare om at få det bedste ud af det man nu har at gøre godt med....ikke..

Ja det er rigtig nok.

Vi hygger da også rigtigt

Anmeld

16. juli 2010

Svei

Anonym skriver:

Ja det er rigtig nok.

Vi hygger da også rigtigt

Tror ikke man skal tænke så meget... tag det når det kommer og indtil da, så nyd livet... det er sgu nemmere at være alene end to,...

Anmeld

16. juli 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Eva. skriver:

Det forstår jeg ikke helt??? Mener du at børn som lever med mor og far "drømmer om" det modsatte?? DET tror jeg nemlig ikke er korrekt - en naturlig nysgerrighed fra børns side måske, men intet andet... Måske misforstår jeg dig - vil du forklare??

Anmeld

16. juli 2010

Svei

SØS skriver:

Det forstår jeg ikke helt??? Mener du at børn som lever med mor og far "drømmer om" det modsatte?? DET tror jeg nemlig ikke er korrekt - en naturlig nysgerrighed fra børns side måske, men intet andet... Måske misforstår jeg dig - vil du forklare??

Jeg tror altid børn forestiller sig hvordan det må være at leve på en anden måd....det samme med skilsmise børn og ikke skilsmisse børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.