bleer når man rejser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maria. skriver:

Åhh Gud nej - nu bliver jeg helt nervøs.. godt jeg har pakket en hel taske med bleer! just in case.

Er det godt at være tilbage på øen?

jah, det er dejligt! Kan jo forstå hvad folk siger nu!

Ej, nu skal jeg vist være sød... har været rigtig glad for at bo derovre, men jeg er glad for at være tæt på familien igen! Det betyder rigtig meget nu vi har Laura

Nu skal jeg satme sove.. havde ikke set klokken var blevet så mange! Jeg skal jo pakke flyttekasser ud i morgen!

Der siges godnat, søde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Maria.

Caroline86 skriver:

jah, det er dejligt! Kan jo forstå hvad folk siger nu!

Ej, nu skal jeg vist være sød... har været rigtig glad for at bo derovre, men jeg er glad for at være tæt på familien igen! Det betyder rigtig meget nu vi har Laura

Nu skal jeg satme sove.. havde ikke set klokken var blevet så mange! Jeg skal jo pakke flyttekasser ud i morgen!

Der siges godnat, søde!

Ja det tror jeg vidst også! Go'nat ble der sagt! Sov godt søde!

Anmeld

16. juli 2010

Cris

Ja, I skal nok overleve med de mange bleer man kan købe i hele Europa     hvis hun kan tåle alle bleer du navner, så kan hun tåle alt! Jeg ville anbefale at købe de billigste og sådan er det. Det har vi alle sammen gjord    Når vi er i Spanien køber vi bleer dernede selfølgeligt. Men jeg bruger faktisk kun toilet papir ruller til numsen, for der er kun vådeservietter med perfume i. Ikke fordi jeg ikke vil bruge perfume, en gang i mellem ville det ikke skade, men fordi jeg ikke kan tåle lugten    Så jeg køber en pakke til når vi er på turen og jeg ikke kan finde noget andet og så bare toilet papir som jeg gør lidt våd med vand. Og den fungerer udmærket.

Anmeld

17. juli 2010

Tina2

Vi har altid selv haft med hjemmefra:-)

Anmeld

17. juli 2010

CarinaSB

vi var i Frankrig i maj .. vi havde en hel pakke bleer med .. men mest fordi at Noah har meget sart hud i den nedre del .. så vi ville ikk risikere at han ikk kunne tåle bleerne dernede ..

Anmeld

17. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej tøser..

Vi rejser til Portugal til efteråret (når Laura er 8 mdr) og skal selvfølgelig bruge bleer til pigebarnet... Men hvordan gør/gjorde I? Tog I med hjemmefra (det er skisme mange bleer til 14 dage), eller købte I dernede eller hvordan? Hun er umiddelbart ikke sart... Vi ved hun kan tåle Landlord, Vibelle, Libero og Pampers, så mon ikke det er fint at købe dernede?

Vi køber 2-3 par badebukser med indbygget ble, for jeg GIIIIDER ikke slæbe éngangs med

Hvad har I gjort?

Knus Caroline

Søde - en god ide jeg lige fik.

Prop en taske med bleer, så har du en hel taske til hjemturen at pakke tyk og fed med lækre sager du bare MÅ købe dernede ???

Den kan manden jo ikke helt sige noget til! Hehe.

Anmeld

17. juli 2010

qp

Ja som så mange andre siger, så tag bleer med til 2 dage, en pk vådeservietter til når i er på farten og køb et pr pk skumservietter (fylder jo ingenting) - og så er det vel bare off 2 go

Anmeld

17. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Alexis skriver:

Søde - en god ide jeg lige fik.

Prop en taske med bleer, så har du en hel taske til hjemturen at pakke tyk og fed med lækre sager du bare MÅ købe dernede ???

Den kan manden jo ikke helt sige noget til! Hehe.

arhmen du er da også FULD af gode ideer!

Jeg kan jo endda forsøge at "vakuum"pakke den, så der er plads til rigtig mange bleer

Tja.. mon ikke jeg finde en løsning under alle omstændigheder!?

Anmeld

17. juli 2010

Mig med maven

Vi har lige været i Frankrig, med fly, og vi havde selv bleer med. Jeg er ligeglad med prisen på bleer, hvis de er gode.

- Men der er forskellige regler, i de andre lande, for hvad man må putte i bleerne, og med mindre du kan potugisisk, smiler, så kan det blive rigtig svært at vide hvad der er i.

Jeg vil råde til selv at tage med! Samme mærke i danmark og i udlandet, er ikke ens betydende med de samme produkt!

Rigtig god ferie!

Christina

Anmeld

17. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

arhmen du er da også FULD af gode ideer!

Jeg kan jo endda forsøge at "vakuum"pakke den, så der er plads til rigtig mange bleer

Tja.. mon ikke jeg finde en løsning under alle omstændigheder!?

Hehehehe, vakum pakke den--- RIGTIG god ide!!!

Caroline, du har jo bedre ideer end jeg. Sammen er vi A - team

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.