bleer når man rejser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.504 visninger
30 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej tøser..

Vi rejser til Portugal til efteråret (når Laura er 8 mdr) og skal selvfølgelig bruge bleer til pigebarnet... Men hvordan gør/gjorde I? Tog I med hjemmefra (det er skisme mange bleer til 14 dage), eller købte I dernede eller hvordan? Hun er umiddelbart ikke sart... Vi ved hun kan tåle Landlord, Vibelle, Libero og Pampers, så mon ikke det er fint at købe dernede?

Vi køber 2-3 par badebukser med indbygget ble, for jeg GIIIIDER ikke slæbe éngangs med

Hvad har I gjort?

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Lullaby

Vi har en smule med i tasken, altså til den 1 dag og så købte vi

Anmeld

16. juli 2010

Moderator

- skriver:

Tag med til rejsen og køb dernede...

Badebleer kan i vel også købe?

ved bare ikke om jeg tør satse på at de har dem dernede Det er ikke sådan et klassisk ferieresort, så jeg ved ikke om man kan få dem i det lille lokale supermarked.. Tænker at vi køber de andre under alle omstændigheder! Så har vi dem da for en sikkerheds skyld, og de fylder heldigvis ikke så meget!

Tror det er en god idé at pakke til den første dag og så ellers købe dernede.. det må være vejen frem!

Ved du om der er nogen af de "danske" mærker man også har i udlandet? For så kan jeg jo prøve at købe dem herhjemme først og se om de passer hende osv

Anmeld

16. juli 2010

Christinahr

Vi har lige været på ferie i 14 dage og tog selv bleer med, men det var kør-selv og der var plads i bilen. Vi bruger landlort til en 50´er og i Italien var de billigste huggies og derfor var det billere selv at tage med.

Vi har haft to badebleer med indlæg med, de var rigeligt.

Anmeld

16. juli 2010

Moderator

Christinahr skriver:

Vi har lige været på ferie i 14 dage og tog selv bleer med, men det var kør-selv og der var plads i bilen. Vi bruger landlort til en 50´er og i Italien var de billigste huggies og derfor var det billere selv at tage med.

Vi har haft to badebleer med indlæg med, de var rigeligt.

ja, vi skal flyve

Vi bruger nemlig også Landlord og er rigtig glad for dem fordi de går højt op på ryggen (hun er en lang pige).... Hmm! Måske jeg skal ringe derned og spørge hvad de har af bleer!? Eller er det for underligt?

tak for tip med badebleer

Anmeld

16. juli 2010

Maria.

Da vi var på Mallorca havde de pampers.. De hed bare noget andet.. tror ikk du skal være nervøs.. Tror også babyerne i Portugal bruger bleer søde..

Anmeld

16. juli 2010

Moderator

Maria. skriver:

Da vi var på Mallorca havde de pampers.. De hed bare noget andet.. tror ikk du skal være nervøs.. Tror også babyerne i Portugal bruger bleer søde..

arh, er du nu også sikker?

hihi! Er bare så bekymret for om vi pludselig står dernede og hun ikke kan tåle de bleer de har! ARGH... Men når hun kan tåle alle dem vi har prøvet herhjemme skal jeg måske ikke være så pokkers bekymret

Anmeld

16. juli 2010

Maria.

Caroline86 skriver:

arh, er du nu også sikker?

hihi! Er bare så bekymret for om vi pludselig står dernede og hun ikke kan tåle de bleer de har! ARGH... Men når hun kan tåle alle dem vi har prøvet herhjemme skal jeg måske ikke være så pokkers bekymret

Uhh.. Kender det godt.. Magnus har aldrig haft problemer når vi har været ude og rejse..

Vi skal på en lang rejse i morgen..... Til Jylland - gad vide om de har bleer derovre.. Haha.. Aj det var ikk sjovt.. Mon ikk snart jeg skal i seng..

Anmeld

16. juli 2010

Moderator

Maria. skriver:

Uhh.. Kender det godt.. Magnus har aldrig haft problemer når vi har været ude og rejse..

Vi skal på en lang rejse i morgen..... Til Jylland - gad vide om de har bleer derovre.. Haha.. Aj det var ikk sjovt.. Mon ikk snart jeg skal i seng..

hihihi... tjo, Jylland har bleer! Dér er jeg helt sikker

Selvom jeg jo er tilbage på øen, så i virkeligheden kan jeg jo ikke vide om de har afskaffet bleer i mellemtiden!?

sov godt

Anmeld

16. juli 2010

Maria.

Caroline86 skriver:

hihihi... tjo, Jylland har bleer! Dér er jeg helt sikker

Selvom jeg jo er tilbage på øen, så i virkeligheden kan jeg jo ikke vide om de har afskaffet bleer i mellemtiden!?

sov godt

Åhh Gud nej - nu bliver jeg helt nervøs.. godt jeg har pakket en hel taske med bleer! just in case.

Er det godt at være tilbage på øen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.