Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MoarJ skriver: Jo hun er kommet i seng... Jeg giver hende det i en flaske når hun ligger i sengen... Hun vågner i det hun får flasken og sover når hun er færdig... Hun falder i søvn med flasken...
Jo hun er kommet i seng... Jeg giver hende det i en flaske når hun ligger i sengen... Hun vågner i det hun får flasken og sover når hun er færdig... Hun falder i søvn med flasken...
nåååh kunne heller ikke lige forstå hvis hun ikke sov endnu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Jeg har ledt i opskrift tråden, men ikke fundet noget, eller så har jeg overset det...
Jeg har ledt i opskrift tråden, men ikke fundet noget, eller så har jeg overset det...
Åh, det er nok fordi det er jordbærmoussen jeg tænker på. Men der kan du bare bytte bærene ud med hindbær, så har du en fantastisk mousse.
LotteN skriver: nåååh kunne heller ikke lige forstå hvis hun ikke sov endnu
Hehe... Hun sover rigtig godt nu... :O)
Der ligger en opskrift på hindbærmousse med husblas på side 4 under opskrifter!!
Ville gerne kopiere den ind, men den vil ikke
Vil tro du skal lave double up. Synes ik portionen virker så stor.
Alexis skriver: Der ligger en opskrift på hindbærmousse med husblas på side 4 under opskrifter!! Ville gerne kopiere den ind, men den vil ikke Vil tro du skal lave double up. Synes ik portionen virker så stor.
Mange tak skal du have... Den har jeg helt klart overset....
Mon ikke jeg kan lade den stå natten over og så smække kagen sammen i morgen tidlig?
MoarJ skriver: Mange tak skal du have... Den har jeg helt klart overset.... Mon ikke jeg kan lade den stå natten over og så smække kagen sammen i morgen tidlig?
Jo bestemt, det vil jeg helt klart også foreslå dig at gøre! Så kan moussen når at stivne ordentligt, og kagen skal nok blive god selv om den ikke har stået og sunket sammen hele natten.
Alexis skriver: Jo bestemt, det vil jeg helt klart også foreslå dig at gøre! Så kan moussen når at stivne ordentligt, og kagen skal nok blive god selv om den ikke har stået og sunket sammen hele natten.
Tusinde tak skal du have... Så skal jeg fluks i gang med at lave cremerne, så jeg kan springe på dem i morgen tidlig... :O)
MoarJ skriver: Tusinde tak skal du have... Så skal jeg fluks i gang med at lave cremerne, så jeg kan springe på dem i morgen tidlig... :O)
Det var så lidt, og held og lykke, håber den bliver lækker.
Alexis skriver: Det var så lidt, og held og lykke, håber den bliver lækker.
Håber jeg også.. godt nok 2 stk jeg skal lave... Vi bliver 16 venner imorgen aften... :)
Tak tak... :)
MoarJ skriver: Håber jeg også.. godt nok 2 stk jeg skal lave... Vi bliver 16 venner imorgen aften... Tak tak...
Håber jeg også.. godt nok 2 stk jeg skal lave... Vi bliver 16 venner imorgen aften...
Tak tak...
Uh jamen. så er det jo store kage aften, hehe. God arbejdslyst. Hvor hyggeligt med vennesammenkomst.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128