Nogen der kan komme med en hurtig og nem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.327 visninger
20 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

Mira0911

Og enkelt opskrift på Hindbær mousse med husblas... ?

Er ski lidt sent på den... Står og skal have 2 kager klar til imorgen til når vi skal ud og hygge med nogen venner....

Kom frisk med lette og enkelte opskrifter... :O)

Hvis jeg laver moussen idag, skal kagen så smækkes sammen idag lag på lag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Mira0911

16. juli 2010

FrkLarsen

16. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Der skulle gerne ligge en opskrift på netop det under "opskrifter"

Ville nok lade moussen stivne natten over, og så slå kagen sammen i morgen tidlig.

Anmeld

16. juli 2010

LotteN

jeg har ikke lgie en opskrift til dig - men har du kigget i opskrifttråden?

Så du styre stadig med kagerne - får du lavet en masse?? Har du billeder af det sidste du har lavet?

Hvordan går det forresten emd Julies hosten - har honning virket?

Anmeld

16. juli 2010

Mira0911

LotteN skriver:

jeg har ikke lgie en opskrift til dig - men har du kigget i opskrifttråden?

Så du styre stadig med kagerne - får du lavet en masse?? Har du billeder af det sidste du har lavet?

Hvordan går det forresten emd Julies hosten - har honning virket?

Det er lang tid siden jeg sidst har lavet kager... 11. Juni lavede jeg 3 stks til en veninde... Mener jeg har smidt dem herind...

Vi skal til grill fest imorgen, så vennerne spurgte om jeg ikke lige kunne tage kage med... :O)

Jeg har givet Julie honning idag, det har da hjulpet en smule, satser på hun skal have en lille skvis kamillethe med honning til at sove på... :O)

Anmeld

16. juli 2010

Mira0911

Alexis skriver:

Der skulle gerne ligge en opskrift på netop det under "opskrifter"

Ville nok lade moussen stivne natten over, og så slå kagen sammen i morgen tidlig.

Jeg har ledt i opskrift tråden, men ikke fundet noget, eller så har jeg overset det...

Anmeld

16. juli 2010

Mira0911

FrkLarsen skriver:

Mon du kan bruge den her?  

http://arlafoodservice.dk/Opskrifter/Hindbarmousse/

Jeg har lige kigget opskriften, og jeg tænker at lave den bare af hindbær og fløde... !? og så med husblas...

Anmeld

16. juli 2010

LotteN

MoarJ skriver:

Det er lang tid siden jeg sidst har lavet kager... 11. Juni lavede jeg 3 stks til en veninde... Mener jeg har smidt dem herind...

Vi skal til grill fest imorgen, så vennerne spurgte om jeg ikke lige kunne tage kage med... :O)

Jeg har givet Julie honning idag, det har da hjulpet en smule, satser på hun skal have en lille skvis kamillethe med honning til at sove på... :O)

jeg har heller ikke lavet kage sinde Lærkes fødselsdag. Men nu har jeg lige fået en super lækker opskrift på en chokoladekage som bare er jumjum, så tror jeg vil lave en lille kage her en af dagene - bare for sjov

Er julie ikke kommet i seng endnu? Jeg vil nu også sige, det virker ikke sådan helt vildt, men synes det tager de værste hosteanfald, løsner op i halsen!

Anmeld

16. juli 2010

Mira0911

LotteN skriver:

jeg har heller ikke lavet kage sinde Lærkes fødselsdag. Men nu har jeg lige fået en super lækker opskrift på en chokoladekage som bare er jumjum, så tror jeg vil lave en lille kage her en af dagene - bare for sjov

Er julie ikke kommet i seng endnu? Jeg vil nu også sige, det virker ikke sådan helt vildt, men synes det tager de værste hosteanfald, løsner op i halsen!

Jo hun er kommet i seng... Jeg giver hende det i en flaske når hun ligger i sengen... Hun vågner i det hun får flasken og sover når hun er færdig... Hun falder i søvn med flasken...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.