Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har internet og telefoni ved fullrate det koster 399 kr i måneden i alt og så kan vi snakke ligeså meget vi vil både til mobil og fastnet. og tv der har vi parabol da vi ikke kan få andet her hvor vi er og vi har så valgt viasat.. Prisen ved jeg ikke lige.
Kan ikke huske hvad det er jeg giver for fjernsyn.. Omkring 300 kr i måneden gennem boligforeningen..
Netforbindelse.. Hmm.. Det er så i den dyre ende.. Bredbånd hos stofa 399,- (50/2 Mbit forbindelse )
LotteN skriver: Vi har lige siddet herhjemme og gennemgået budgetkonto for at finde nogle steder at vi måske kunne sparre lidt. Så vad har i af bredbåndsforbindelse og hvad betaler I ? Og hvad har I tv-pakke til fjernsynet og hvad betaler I ?
Vi har lige siddet herhjemme og gennemgået budgetkonto for at finde nogle steder at vi måske kunne sparre lidt.
Så vad har i af bredbåndsforbindelse og hvad betaler I ?
Og hvad har I tv-pakke til fjernsynet og hvad betaler I ?
Vi har boxer tv og har den næststørste pakke, uden canal plus... det koster ialt omkring 300 kr om måneden.
Vi har telenor på internettet, men desværre har vi ikke mulighed for at få en særlig hurtig forbindelse Så vi betaler vidst kun omkring 149 kr om måneden...
Jeg har Stofa, giver 149 for bredbånd (4mb) og det er fint for mig. Har den store tv pakke fra stofa, men går over huslejen, så ved faktisk ikke hvad jeg gir... :-)
Vi har TDC hometrio (tv - internet - telefon) og tv-pakken er den største pakke inkl. Viasats kanaler. Vi giver omkring 650,- om måneden for det hele..
Vi har tv gennem antenneforening, mellem pakke... Aner ikke, hvad det koster, manden betaler
internet gennem arrrownet, 209kr om måneden. spørg mig ikke, hvad forbindelsen hedder, men den er hurtig
Vi har fullrate trådløst net til 199 kr. inkl telefon (forbrug kommer oveni på telefonen)
Af tv har vi bare basispakken hos stofa til lidt over 80 kr. om måneden. Den er fin til os, med tv2, dr1+2, dr HD osv. Indeholder dog ikke alle "skod" kanalerne, som vi alligevel aldrig ser udover tv3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128