Fjernsyn og internet - hvad har I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2010

Christinahr

vi har fullrate internet og betaler 200 om måneden for 10 mb. Vi betaler ikke noget for tv da vi bare har stueantenne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

pussepige

Vi har internet og telefoni ved fullrate det koster 399 kr i måneden i alt og så kan vi snakke ligeså meget vi vil både til mobil og fastnet. og tv der har vi parabol da vi ikke kan få andet her hvor vi er og vi har så valgt viasat.. Prisen ved jeg ikke lige.

Anmeld

17. juli 2010

Tjuls

Kan ikke huske hvad det er jeg giver for fjernsyn.. Omkring 300 kr i måneden gennem boligforeningen..

Netforbindelse.. Hmm.. Det er så i den dyre ende.. Bredbånd hos stofa 399,- (50/2 Mbit forbindelse )

Anmeld

17. juli 2010

frk Jensen

LotteN skriver:

Vi har lige siddet herhjemme og gennemgået budgetkonto for at finde nogle steder at vi måske kunne sparre lidt.

Så vad har i af bredbåndsforbindelse og hvad betaler I ?

Og hvad har I tv-pakke til fjernsynet og hvad betaler I ?

Mobilt bredbånd hos Telmore.. Giver 159 pr md.

Har den mellemste pakke fra tdc og giver vist 57 kr om måneden. Bor i boligforening, så derfor er den billig

Anmeld

17. juli 2010

Lunae

Hjemme hos os har vi fullrate internet! Det koster 199 kr om mdr og hastigheden er 10 mbit.

Tv har vi yousee - den store pakke! Den koster normalt 400 kr, men fordi vi bor i boligforening giver vi kun 250 kr!

Samlet forbrug for tv og internet 450 kr om mdr!

Anmeld

17. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har boxer tv og har den næststørste pakke, uden canal plus... det koster ialt omkring 300 kr om måneden.

Vi har telenor på internettet, men desværre har vi ikke mulighed for at få en særlig hurtig forbindelse Så vi betaler vidst kun omkring 149 kr om måneden...

Anmeld

17. juli 2010

SHERO

Jeg har Stofa, giver 149 for bredbånd (4mb) og det er fint for mig. Har den store tv pakke fra stofa, men går over huslejen, så ved faktisk ikke hvad jeg gir... :-)

Anmeld

17. juli 2010

saxa

Vi har TDC hometrio (tv - internet - telefon) og tv-pakken er den største pakke inkl. Viasats kanaler. Vi giver omkring 650,- om måneden for det hele.. 

Anmeld

17. juli 2010

otlitrom

Vi har tv gennem antenneforening, mellem pakke... Aner ikke, hvad det koster, manden betaler

internet gennem arrrownet, 209kr om måneden. spørg mig ikke, hvad forbindelsen hedder, men den er hurtig

Anmeld

17. juli 2010

Snefnug1984

Vi har fullrate trådløst net til 199 kr. inkl telefon (forbrug kommer oveni på telefonen)

Af tv har vi bare basispakken hos stofa til lidt over 80 kr. om måneden. Den er fin til os, med tv2, dr1+2, dr HD osv. Indeholder dog ikke alle "skod" kanalerne, som vi alligevel aldrig ser udover tv3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.