Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har lige siddet herhjemme og gennemgået budgetkonto for at finde nogle steder at vi måske kunne sparre lidt.
Så vad har i af bredbåndsforbindelse og hvad betaler I ?
Og hvad har I tv-pakke til fjernsynet og hvad betaler I ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har yousee kanalpakke til ca. 300 kr..
Bredbånd hos Telenor til 238...
MoarJ skriver: Vi har yousee kanalpakke til ca. 300 kr.. Bredbånd hos Telenor til 238...
you see var ellers lige en billigere pakke for os, da vi kunne nøjes med den lille - men det koster så lige 3500 kr i oprettelse - nej tak
Internettet har vi hos Fullrate til lige knap 300 pr. md. incl. fri telefoni - og ca. 10 mb forbindelse.
Vi kan ikke blive tilsluttet noget som helst, så vi har paraboler fra hhv. Viasat og Canal Digital. Jeg ved ikke præcist hvor meget det koster, og jeg vil egentligt heller ikke vide det, for så bliver jeg helt irriteret....
Vi har også yousee og betaler 316/mdr. Og vi har vores bredbånd via kabel til 189/mdr
Znuzke skriver: Internettet har vi hos Fullrate til lige knap 300 pr. md. incl. fri telefoni - og ca. 10 mb forbindelse. Vi kan ikke blive tilsluttet noget som helst, så vi har paraboler fra hhv. Viasat og Canal Digital. Jeg ved ikke præcist hvor meget det koster, og jeg vil egentligt heller ikke vide det, for så bliver jeg helt irriteret....
ua, jeg kender det alt for godt... VI betaler noget der minder om 650 kr for tv og internet, jeg synes det er helt vildt... Og alle de steder jeg finder internet billigere end os, så er det ikke hurtigt nok til kæresten brug, da han spiller meget
vi har tdc tio og jeg mener vi giver 400 et eller andet for både tlf internet og tv kanaler.... Min mand går op i sådan noget og det var klart det billigste vi kunne få der hvor vi bor med en stabil forbindelse...
Her i hytten betaler vi det hvide ud af øjnene for det møg..
Vi har tdc home trio med internet (10 mb eller hvad det nu hedder   telefon og ca 60 tv kanaler ..
Det giver vi 750,- for om måneden Men ja manden kan ikke bruge en langsommere forbindelse så det bliver vi nød til
Knus Nanna
Vi har dlg
149,- for internet (mobilt-bredbånd)
99,- for viasats mellem pakke vi har alle kanaler vi skal bruge, undtagen kanal 4, men den ser vi over nettet.
http://www.dlg.dk/DLG+Tele/TV/DLG+TV+Parabol/Parabol.htm
Vi har bredbånd ved Telenor til 199 kr. pr. måned (10 MB forbindelse).
Vi har ikke andet tv end en digitalmodtager, og så nøjes vi med de gratis kanaler. Vi havde ellers Boxer tv, men valgte at droppe det i forbindelse med flytningen, da vi alligevel henter det vi vil se over nettet, og ikke kan få kabeltv her.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128