At føle sig ensom..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2010

ooo

Søde, dejlige Kitty.

Det er godt nok trist at du skal have det sådan når du får lidt alene tid. Jeg vil tilslutte mig de andre der siger du skal gøre alt godt for sig selv som du kan komme i tanke om, is, en god bog, en god film, os herinde der holder rigtig meget af dig, sove længe og bare nyde sommeren. Måske tage til stranden?

Jeg håber at du kommer igennem de her dage, uden at blive for ensom. Kram katten og vær online hele dagen så vi kan kommunikere med dig, for vi vil rigtig gerne høre fra dig, og synes du er fantastisk som du er. Og sådan er det bare!!!

Kram M.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

otlitrom

Metchen skriver:

Søde, dejlige Kitty.

Det er godt nok trist at du skal have det sådan når du får lidt alene tid. Jeg vil tilslutte mig de andre der siger du skal gøre alt godt for sig selv som du kan komme i tanke om, is, en god bog, en god film, os herinde der holder rigtig meget af dig, sove længe og bare nyde sommeren. Måske tage til stranden?

Jeg håber at du kommer igennem de her dage, uden at blive for ensom. Kram katten og vær online hele dagen så vi kan kommunikere med dig, for vi vil rigtig gerne høre fra dig, og synes du er fantastisk som du er. Og sådan er det bare!!!

Kram M.

Tak for den søde besked Metchen - Og alle Jer andre! Det er rart at vide man betyder noget for nogen, også selvom vi aldrig har mødtes. For jeg holder også af jer allesammen, og her er ALTID støtte at finde!!

Du kan tro jeg har købt ind. Har nok til at starte en frughandler Kirsebær, vandmelon, ananas, jordbær, appelsiner og ferskner. Af usunde ting har jeg købt en pose chips, dip, en pakke chokoladekiks og en pizza til aften. Jeg synder hele vejen igennem Mest af det sunde, for jeg vil gerne holde vægten (helst tabe lidt) inden behandlingsstart... Er desværre lidt polstret

Indtil videre har jeg klaret mig nogenlunde, men er stadig lidt underlig over, at jeg som voksent menneske kan føle mig ensom, bare fordi manden skal på tur med firmaet. Men sådan er det bare, og det må jeg jo prøve at arbejde med.

Jeg skal nok klare mig, og jeg har jo en dejlig livline herinde. Lige så snart manden var taget afsted i nat kl 3 hoppede hun op og lavde sig i hans side af sengen Hun er en puttegris, når "far" ikke er hjemme

til alle I dejlige damer!!

Anmeld

17. juli 2010

otlitrom

Trinehw skriver:

10000 PROCENT det hjælper at blive MOR.. Før i tiden tog jeg det personligt hvis folk snakkede bag min ryg osv - nu kan de rende og hop  

Min familie betyder mest, og de veninder/venner der er der for mig/os..

Fjender orker jeg ikke og ha mere, da livet er for kort... osv

Livet giver mening efter man får en bebs, man ser livet fra en helt ny side..De ting der var vigtig før, er lige pludselig ikke mere

Uhh glæder mig til at hører om hvordan det er gået

Jeg glæder mig til at opleve det! At det hele ændres lidt, og at blive MOR! For det skér! Jeg ved det bare!!

og tak for opbakningen!!

Anmeld

17. juli 2010

Barbamama

kitty skriver:

Tak for den søde besked Metchen - Og alle Jer andre! Det er rart at vide man betyder noget for nogen, også selvom vi aldrig har mødtes. For jeg holder også af jer allesammen, og her er ALTID støtte at finde!!

Du kan tro jeg har købt ind. Har nok til at starte en frughandler Kirsebær, vandmelon, ananas, jordbær, appelsiner og ferskner. Af usunde ting har jeg købt en pose chips, dip, en pakke chokoladekiks og en pizza til aften. Jeg synder hele vejen igennem Mest af det sunde, for jeg vil gerne holde vægten (helst tabe lidt) inden behandlingsstart... Er desværre lidt polstret

Indtil videre har jeg klaret mig nogenlunde, men er stadig lidt underlig over, at jeg som voksent menneske kan føle mig ensom, bare fordi manden skal på tur med firmaet. Men sådan er det bare, og det må jeg jo prøve at arbejde med.

Jeg skal nok klare mig, og jeg har jo en dejlig livline herinde. Lige så snart manden var taget afsted i nat kl 3 hoppede hun op og lavde sig i hans side af sengen Hun er en puttegris, når "far" ikke er hjemme

Fedt!!!! Sådan!!!! Håber der kommer noget godt i dit fjernsyn!

Anmeld

17. juli 2010

ooo

kitty skriver:

Hvor er du sej. Når jeg er alene, eller keder mig, så er det de usunde ting der ryger indenbords - og jeg er også ret velpolstret!

Dejligt at din kat gider snakke, herhjemme er jeg simpelthen så træt af Oskar, der ikke gider havenoget som helst med mig at gøre. Når Niels er på arbejde, og jeg er alene hjemme med katten, ligger den under sengen til Niels kommer hjem. Undrer mig meget over at den ikke skal have noget at spise eller drikke, eller træde af på naturens vegne i al den tid, men det er så bare hvor meget den IKKE gider mig...

Nå, men hyg dig med hele frugtbiksen, og husk at vi er lige her hvis der er noget

Kram M.

Anmeld

18. juli 2010

anna-jonas

Det gør mig ondt at høre, at du blev mobbet som barn, og ung..............og at det har disse konsekvenser for dig. Selv om vi herinde på NS ikke alle har mødtes IRL, så kan vi godt være hinandens venner og støtte..................og det er værdifuldt. Bare brug os, søde Kitty-cat...................for du er et værdifuldt menneske, der både er givende og afholdt her i gruppen.

Sidder her og ønsker at det var mig, der fik 3-4 dage for mig selv..............for jeg har ærlig talt ikke været et sekund alene i flere år nu. Tænk at kunne lakere negle, læse ugeblade..........slumrer lidt på sofaen........i MIT tempo.

By the way.............hvorfor ikke læse en knaldgod roman. Du ved, sådan en man bare ikke kan slippe, når man først får den åbnet. Jeg kan anbefale Marian Keyes' forfatterskab. Chick-lit med lidt mere at byde på.

Anmeld

19. juli 2010

otlitrom

Anna-jonas skriver:

Det gør mig ondt at høre, at du blev mobbet som barn, og ung..............og at det har disse konsekvenser for dig. Selv om vi herinde på NS ikke alle har mødtes IRL, så kan vi godt være hinandens venner og støtte..................og det er værdifuldt. Bare brug os, søde Kitty-cat...................for du er et værdifuldt menneske, der både er givende og afholdt her i gruppen.

Sidder her og ønsker at det var mig, der fik 3-4 dage for mig selv..............for jeg har ærlig talt ikke været et sekund alene i flere år nu. Tænk at kunne lakere negle, læse ugeblade..........slumrer lidt på sofaen........i MIT tempo.

By the way.............hvorfor ikke læse en knaldgod roman. Du ved, sådan en man bare ikke kan slippe, når man først får den åbnet. Jeg kan anbefale Marian Keyes' forfatterskab. Chick-lit med lidt mere at byde på.

Tak for din søde hilsen! Det er så rart at have Jer heronde, det betyder at jeg lige kan få luft for nogle ting, når de presser på. Jeg håber bare på at kunne være lidt for jer andre også.

Alt i alt kom jeg til at nyde weekenden. Om ikke andet, så det meste af den! Jeg har nemlig også fået læst mig et godt stykke ind i en bog! Marian Keyes skriver virkelig godt, har læst to af hendes bøger, og selvom det var på engelsk slugte jeg dem råt! Lige nu er det Jussi Adler Olsens krimi; kvinden i buret.

Jeg håber du på et tidspunkt for lidt tid for dig selv, så du kan forkæle dig selv, for ja, som mor og kone må man bestemt også have brug for et åndehul!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.