Metchen skriver:
Søde, dejlige Kitty.
Det er godt nok trist at du skal have det sådan når du får lidt alene tid. Jeg vil tilslutte mig de andre der siger du skal gøre alt godt for sig selv som du kan komme i tanke om, is, en god bog, en god film, os herinde der holder rigtig meget af dig, sove længe og bare nyde sommeren. Måske tage til stranden?
Jeg håber at du kommer igennem de her dage, uden at blive for ensom. Kram katten og vær online hele dagen så vi kan kommunikere med dig, for vi vil rigtig gerne høre fra dig, og synes du er fantastisk som du er. Og sådan er det bare!!!
Kram M.
Tak for den søde besked Metchen - Og alle Jer andre! 
Det er rart at vide man betyder noget for nogen, også selvom vi aldrig har mødtes. For jeg holder også af jer allesammen, og her er ALTID støtte at finde!!
Du kan tro jeg har købt ind. Har nok til at starte en frughandler
Kirsebær, vandmelon, ananas, jordbær, appelsiner og ferskner. Af usunde ting har jeg købt en pose chips, dip, en pakke chokoladekiks og en pizza til aften. Jeg synder hele vejen igennem
Mest af det sunde, for jeg vil gerne holde vægten (helst tabe lidt) inden behandlingsstart... Er desværre lidt polstret 
Indtil videre har jeg klaret mig nogenlunde, men er stadig lidt underlig over, at jeg som voksent menneske kan føle mig ensom, bare fordi manden skal på tur med firmaet. Men sådan er det bare, og det må jeg jo prøve at arbejde med.
Jeg skal nok klare mig, og jeg har jo en dejlig livline herinde. Lige så snart manden var taget afsted i nat kl 3 hoppede hun op og lavde sig i hans side af sengen
Hun er en puttegris, når "far" ikke er hjemme 
til alle I dejlige damer!!