At føle sig ensom..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

otlitrom

Manden skal på tur med arbejdet til Tyskland og kommer hjem mandag aften/tirsdag. Og jeg føler mig allerede ensom...

Jeg er ikke god til at være i selskab med mig selv, og slet ikke flere dage i træk. I nat kunne jeg næsten ikke sove, fordi jeg fik ondt i maven over, at jeg ikke skal have nogen omkring mig. Mine veninder er på ferie, min far skal arbejde.. Manden er i Tyskland. Æv altså...

Det har på ingen måde noget at gøre med ham! Altså at jeg er jaloux, eller at han aldrig kommer tilbage. Det er slet slet ikke det! Jeg kan bare ikke lide tanken om stilheden og ensomheden.

Da jeg var lille var jeg den, de andre ikke ville lege med. Og mine forældre så ikke rigtig til min side.. Jeg har ingen søskende og aldrig haft mange venner... (nu har jeg få nære, men det er en anden historie) Jeg tror det er dét der vælder op i mig, hver gang jeg har et par dage alene. Og jeg kan tude ved tanken. Følelsen af ikke at være god nok, eller at andre bare ikke gider mig.... Det er stjernedumt, jeg ved det godt. Jeg er 25, for fan*en, så find da på noget at lave, og skub de dumme tanker væk.... Men jeg sidder lige midt i suppedasen, med en kæmpe klump i halsen..

Gad vide, om det nogensinde forsvinder?

Ville ikke noget særligt, nok bare tømme hovedet..

Tak fordi du læste...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

mama09

kitty skriver:

Manden skal på tur med arbejdet til Tyskland og kommer hjem mandag aften/tirsdag. Og jeg føler mig allerede ensom...

Jeg er ikke god til at være i selskab med mig selv, og slet ikke flere dage i træk. I nat kunne jeg næsten ikke sove, fordi jeg fik ondt i maven over, at jeg ikke skal have nogen omkring mig. Mine veninder er på ferie, min far skal arbejde.. Manden er i Tyskland. Æv altså...

Det har på ingen måde noget at gøre med ham! Altså at jeg er jaloux, eller at han aldrig kommer tilbage. Det er slet slet ikke det! Jeg kan bare ikke lide tanken om stilheden og ensomheden.

Da jeg var lille var jeg den, de andre ikke ville lege med. Og mine forældre så ikke rigtig til min side.. Jeg har ingen søskende og aldrig haft mange venner... (nu har jeg få nære, men det er en anden historie) Jeg tror det er dét der vælder op i mig, hver gang jeg har et par dage alene. Og jeg kan tude ved tanken. Følelsen af ikke at være god nok, eller at andre bare ikke gider mig.... Det er stjernedumt, jeg ved det godt. Jeg er 25, for fan*en, så find da på noget at lave, og skub de dumme tanker væk.... Men jeg sidder lige midt i suppedasen, med en kæmpe klump i halsen..

Gad vide, om det nogensinde forsvinder?

Ville ikke noget særligt, nok bare tømme hovedet..

Tak fordi du læste...

Ej er jeg ked af at læse..

Ja du må finde på noget spændende at lave, du skal lærer at nyde tiden, og rigtig forkæle dig selv..

Jeg elsker at være alene....

<3 Håber da det forsvinder, og det gør det sikkert også hvis du prøver at nyde stilheden og nyde det, og slappe af, at det kun er dig..

Men jeg skal ikke lyde klog, for jeg ved ikke hvordan det er og være dig ...

MEN kan gi dig et :

kæmpe kram 

Anmeld

16. juli 2010

Barbamama

åh det lyder ikke sjovt! Hver gang jeg skal være alene tænker jeg: ÅRH MAND så skal jeg have et woman blad, cola og masser af slik og så kan jeg også lige leje en rigtig tøse-film og jeg kan bare surfe på baby.dk i helt vildt lang tid. Jeg nyder det når jeg er alene.

Jeg har også prøvet at have det som du har det. Jeg er blevet mobbet i folkeskolen og har virkelig brugt lang tid på ikke at føle mig god nok. Jeg ved ikke hvad der har gjort det bedre, men jeg har lagt mærke til at efter jeg er blevet mor er jeg mere ligeglad med hvad andre tænker om mig.

Jeg synes du skal prøve at tænke på hvad der gør dig glad og hvad du rigtig hygger dig med og så lave det når du skal være alene hjemme. Besøg noget familie så du ikke er alene eller find på noget helt andet der beskæftiger dig lidt. Mal et billede. Det kan være du er skide dygtig til det. Jeg håber du kan bruge mit svar til et eller andet for det lyder da bestemt ikke sjovt at have det som du har det. Knuuuus

Anmeld

16. juli 2010

msax

Du er så absolut ikke den eneste der har det sådan...

Jeg prøver at forsøge at begrave mig i opgaver når jeg er alene. Men desværre er det ikke altid det går lige godt for mig. Jeg ender tit med at sove en hel masse når jeg er alene, for så behøver man ikke at tænke på man er alene.

Hvor er det nu at du bor henne? Du skal være velkommen til at kigge forbi Viborg hvis det er. Jeg har både the og kaffe og en stor gæsteseng.

SMIL fra Mette

Anmeld

16. juli 2010

otlitrom

msax skriver:

Du er så absolut ikke den eneste der har det sådan...

Jeg prøver at forsøge at begrave mig i opgaver når jeg er alene. Men desværre er det ikke altid det går lige godt for mig. Jeg ender tit med at sove en hel masse når jeg er alene, for så behøver man ikke at tænke på man er alene.

Hvor er det nu at du bor henne? Du skal være velkommen til at kigge forbi Viborg hvis det er. Jeg har både the og kaffe og en stor gæsteseng.

SMIL fra Mette

Hvor er du SØD, Mette! Det er virkelig sødt af dig. Jeg bor i Vejle, så der er lidt langt. Men bare tilbuddet er virkelig rørende!

Jeg plejer også at pakke mig op i opgaver, husarbejde og dumme pligter, bare for at slippe for ensomheden. Men jeg tror jeg vil udfordre mig selv og komme igennem det. Jeg må og skal lære, at jeg er OK som jeg er...

Men tak, hvor er du sød!

Anmeld

16. juli 2010

otlitrom

Trinehw skriver:

Ej er jeg ked af at læse..

Ja du må finde på noget spændende at lave, du skal lærer at nyde tiden, og rigtig forkæle dig selv..

Jeg elsker at være alene....

<3 Håber da det forsvinder, og det gør det sikkert også hvis du prøver at nyde stilheden og nyde det, og slappe af, at det kun er dig..

Men jeg skal ikke lyde klog, for jeg ved ikke hvordan det er og være dig ...

MEN kan gi dig et :

kæmpe kram 

Jeg SKAL lære det, så det bliver min sommerudfordring. Jeg er god nok som jeg ér, og jeg bør kunne være i lokale med mig selv. Så forkælelse it is!

Is, jordbær, dameblade og tøsefilm (som michella også har foreslået)!

Og tak for kram, det varmer mere end du aner!

Anmeld

16. juli 2010

otlitrom

michella80 skriver:

åh det lyder ikke sjovt! Hver gang jeg skal være alene tænker jeg: ÅRH MAND så skal jeg have et woman blad, cola og masser af slik og så kan jeg også lige leje en rigtig tøse-film og jeg kan bare surfe på baby.dk i helt vildt lang tid. Jeg nyder det når jeg er alene.

Jeg har også prøvet at have det som du har det. Jeg er blevet mobbet i folkeskolen og har virkelig brugt lang tid på ikke at føle mig god nok. Jeg ved ikke hvad der har gjort det bedre, men jeg har lagt mærke til at efter jeg er blevet mor er jeg mere ligeglad med hvad andre tænker om mig.

Jeg synes du skal prøve at tænke på hvad der gør dig glad og hvad du rigtig hygger dig med og så lave det når du skal være alene hjemme. Besøg noget familie så du ikke er alene eller find på noget helt andet der beskæftiger dig lidt. Mal et billede. Det kan være du er skide dygtig til det. Jeg håber du kan bruge mit svar til et eller andet for det lyder da bestemt ikke sjovt at have det som du har det. Knuuuus

Det er også sådan jeg rigtig gerne vil tænke. Så det er min udfordring til mig selv, at jeg skal lære at slappe af. Så du har ret. Jeg må købe is, sodavand, jordbær, dameblade og tøsefilm og så face the fear!

Jeg kan, jeg vil, jeg skal!

Og ja, jeg kan sidde herind aaaalt det jeg vil, uden der er een der kommenterer. Det lyder faktisk ikke helt tosset

Nu må I ikke misforstå, men jeg tror også det at blive mor vil gøre noget godt for mig... Ikke at dét er grunden til at få barn, overhovedet. Men jeg tror mit syn på mig selv vil ændres, og det har jeg vist brug for nogle gange.. Mobbesporet fra skole og gymnasiet sidder boret ind i mig.. desværre

Er ked af at du også har været gennem den mølle, men jeg er gæad for at læse du har lært, at der er en anden sandhed! Det giver mig troen på jeg også kan finde ud af det

KNUS

Anmeld

16. juli 2010

mama09

kitty skriver:

Jeg SKAL lære det, så det bliver min sommerudfordring. Jeg er god nok som jeg ér, og jeg bør kunne være i lokale med mig selv. Så forkælelse it is!

Is, jordbær, dameblade og tøsefilm (som michella også har foreslået)!

Og tak for kram, det varmer mere end du aner!

Du er ikke kun god nok, men perfekt som du er... Mange elsker dig og vi her på NS holder af dig - Uhh gode forslag - enjoy

Anmeld

16. juli 2010

Barbamama

kitty skriver:

Det er også sådan jeg rigtig gerne vil tænke. Så det er min udfordring til mig selv, at jeg skal lære at slappe af. Så du har ret. Jeg må købe is, sodavand, jordbær, dameblade og tøsefilm og så face the fear!

Og ja, jeg kan sidde herind aaaalt det jeg vil, uden der er een der kommenterer. Det lyder faktisk ikke helt tosset

Nu må I ikke misforstå, men jeg tror også det at blive mor vil gøre noget godt for mig... Ikke at dét er grunden til at få barn, overhovedet. Men jeg tror mit syn på mig selv vil ændres, og det har jeg vist brug for nogle gange.. Mobbesporet fra skole og gymnasiet sidder boret ind i mig.. desværre

Er ked af at du også har været gennem den mølle, men jeg er gæad for at læse du har lært, at der er en anden sandhed! Det giver mig troen på jeg også kan finde ud af det

KNUS

Jeg håber du kan komme godt igennem weekenden!!! Det betyder altså meget. Og angående at blive mor så er det med at være ligeglad med hvad andre tænker kommet af at jeg skal forsvare de valg jeg tager angående Carla. Jeg er f.eks taget tidligere hjem et eller andet sted fra fordi jeg ville HJEM og putte hende og der har jeg været ligeglad med hvad de andre tænkte fordi jeg gjorde hvad der var bedst for hende og det ville jeg altid kunne forsvare. Når man prøver at stå ved sin mening og forsvare den kan man lige pludselig også gøre det for sig selv. Jeg har været ligeglad om hvad de tænkte om hvad mig angående mine valg omkring Carla og så fandt jeg jo ud af at de stadig kunne lide mig bagefter selvom de i situationen måske syntes jeg var lidt skør. Men fed oplevelse at kunne forsvare sig selv og være ligeglad med hvad andre tænker og bare hvile i sig selv. En af mine kollegaer sagde til mig: Det har sgu gjort noget ved dig at blive mor!!! Jeg spurgte hvad hun mente og så sagde hun at jeg lige pludselig fik sagt min mening højt også selvom den måske ikke lige var vellidt. He he

Anmeld

16. juli 2010

mama09

kitty skriver:

KNUS

10000 PROCENT det hjælper at blive MOR.. Før i tiden tog jeg det personligt hvis folk snakkede bag min ryg osv - nu kan de rende og hop  

Min familie betyder mest, og de veninder/venner der er der for mig/os..

Fjender orker jeg ikke og ha mere, da livet er for kort... osv

Livet giver mening efter man får en bebs, man ser livet fra en helt ny side..De ting der var vigtig før, er lige pludselig ikke mere

Uhh glæder mig til at hører om hvordan det er gået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.