Køn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2010

Nadia&Daniel

Laulund87 skriver:

Vi fik kønnet af vide i uge 19. 

Man plejer da ikke at kunne få kønnet af vide til NF. 

Det er til MD-scanningen de plejer at fortælle kønnet - VIST du selv beder om det. Der er ingen "lov" om at de skal fortælle det - det er en ren service

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Chamomile

Vi valgte ikke at ville kende kønnet, men det kunne heller ikke ses til MD scanningen.

Anmeld

16. juli 2010

IAH

Jeg var 11+6.

Skulle til en scanning for at se, hvor langt jeg var henne. Da lægen spurgte om vi ville vide kønnet, sagde vi ja. Det er en lille dreng. Det fik vi bekræftet ved nf-scanningen

Men så tidligt i graviditeten som uge 11/12 er det heller ikke 100 % sikker så vidt jeg ved.

Anmeld

16. juli 2010

Laulund87

Nadia&Daniel skriver:

Det er til MD-scanningen de plejer at fortælle kønnet - VIST du selv beder om det. Der er ingen "lov" om at de skal fortælle det - det er en ren service

Ja det ved jeg godt, skrev bare at man som regel ikke får det af vide til NF.

Anmeld

16. juli 2010

Lotte14

Laulund87 skriver:

Okay, jeg ville ikke vælge at få kønnet af vide der for, som skanningssygeplejersken sagde, begge køn ligner hinanden så meget når man ikke er længere henne. Hun ville slet ikke kigge efter.

Nej nej, men det er jo så heldigvis op til en selv hvad man har lyst til.

Anmeld

16. juli 2010

Nadia&Daniel

Laulund87 skriver:

Ja det ved jeg godt, skrev bare at man som regel ikke får det af vide til NF.

Ville bare give dig ret

Anmeld

16. juli 2010

LinLin

16+5 til købt kønsscanning

Blev "bekræftet" et par uger senere til MD

Anmeld

16. juli 2010

LinLin

Nadia&Daniel skriver:

Hende der scannede mig til MD startede med at spørge om vi ville vide kønnet... Jeg spurgte ikke selv, for vi havde næsten lige været til kønsccaning , men sagde at hun da godt lige måtte bekræfte at det var en dreng

Anmeld

16. juli 2010

Nadia&Daniel

Mor til David skriver:

Hende der scannede mig til MD startede med at spørge om vi ville vide kønnet... Jeg spurgte ikke selv, for vi havde næsten lige været til kønsccaning , men sagde at hun da godt lige måtte bekræfte at det var en dreng

Vi blev slet ikke spurgt.. Det står bare i de papir fra min jordemoder: kønsbestemmelse indgår ikke i undersøgelsen.

Men de vil gerne forsøge at sætte køn på vist det er

Anmeld

16. juli 2010

Mor-til-asta-09

Hvornår fik i kønnet afvide ?

Vi var til scanning igår og jordmodern kunne ikke se hvad det blev , jeg ved ikke om det er øv da jeg gerne vil vente men det vil kæresten ikke .

Det er til MD scanningen du "måske" kan få kønnet afvide, alt efter hvordan bebs ligger..  Og det er ca i uge 20 du er til den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.