Køn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

Anonym trådstarter

Hvornår fik i kønnet afvide ?

Vi var til scanning igår og jordmodern kunne ikke se hvad det blev , jeg ved ikke om det er øv da jeg gerne vil vente men det vil kæresten ikke .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Stepmom87

Uh ha, vi fik kønnet af vide hver uge fra jeg var 18 uger henne..

Men hvis ikke du ønsker at vide kønnet skal din kæreste jo acceptere det? Så kan han/hun jo vælge næste gang?

Anmeld

16. juli 2010

Lotte14

Anonym skriver:

Vi var til scanning igår og jordmodern kunne ikke se hvad det blev , jeg ved ikke om det er øv da jeg gerne vil vente men det vil kæresten ikke .

Nej, jeg fik ikke kønnet at vide da jeg var til NFscanning, men jeg var også kun 11+3 henne. Hvor lang er du da henne?

/Charlotte - 13+3

Anmeld

16. juli 2010

Anonym trådstarter

Charlotte987 skriver:

Nej, jeg fik ikke kønnet at vide da jeg var til NFscanning, men jeg var også kun 11+3 henne. Hvor lang er du da henne?

/Charlotte - 13+3

Jeg er 12+ 3

Anmeld

16. juli 2010

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Min forlovede vil ikke kende kønnet - så jeg må pænt vente til jeg har født (har termin den 2. november)

Anmeld

16. juli 2010

Lotte14

Anonym skriver:

Jeg er 12+ 3

Så tror jeg at du kommer til at vente lidt endnu før de kan sige det med 100% sikkerhed, med mindre du skal ha' lavet en moderkage- eller fostervandsprøve. Kan ikke se at der er noget galt i at din kæreste gerne vil vide kønnet, bare fordi han får det at vide behøver du jo ikke at få det at vide.

Anmeld

16. juli 2010

Muffinmus

Generelt vil de slet ikke udtale sig om kønnet før efter uge 16-17...

Så der er intet mærkeligt i at i ikke ved det... 0.5 % kan MÅSKE få af vide at der MÅSKE ligger en dreng derin de og det så holder stik, men de ligner simpelthen hinanden for meget i uge 12 til at de kan sige noget. DErfor får man det først af vide til MD som er omkring uge 19-20 ca.

Anmeld

16. juli 2010

Laulund87

Vi fik kønnet af vide i uge 19. 

Man plejer da ikke at kunne få kønnet af vide til NF. 

Anmeld

16. juli 2010

Lotte14

Laulund87 skriver:

Vi fik kønnet af vide i uge 19. 

Man plejer da ikke at kunne få kønnet af vide til NF. 

Min veninde fik afvide til NFscanning at de troede det var en pige, selvfølgelig sagde de også at det ikke var 100% sikker, men hun har fået en pige, så den var god nok.

Anmeld

16. juli 2010

Laulund87

Charlotte987 skriver:

Min veninde fik afvide til NFscanning at de troede det var en pige, selvfølgelig sagde de også at det ikke var 100% sikker, men hun har fået en pige, så den var god nok.

Okay, jeg ville ikke vælge at få kønnet af vide der for, som skanningssygeplejersken sagde, begge køn ligner hinanden så meget når man ikke er længere henne. Hun ville slet ikke kigge efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.